پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272122
اختصاص ۱۶۳ ميليارد تومان تسهيلات مشاغل خانگي
تاریخ انتشار : 1403/03/12 10:05:52
نمایش : 196
مدير کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي گفت: ۱۶۳ ميلياردتومان تسهيلات قرض‌الحسنه براي راه اندازي کسب و کارهاي خانگي در استان اختصاص يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ محسن مولوي عصر چهارشنبه در دومين جلسه کارگروه تخصصي اشتغال استان گفت در سال ۱۴۰۳ براي راه اندازي انواع کسب و کارهاي خانگي در استان مبلغ يکصدو شصت و سه ميليارد تومان تسهيلات در مرحله اول به استان اختصاص يافته است که اين مبلغ را در دومين جلسه کارگروه تخصصي اشتغال در بين شهرستان‌هاي دوازدگانه استان توزيع و ابلاغ کرديم.

وي تصريح کرد: اين تسهيلات در دو بخش مشاغل خانگي مستقل و پشتيبان پرداخت مي‌شود که در بخش مستقل سقف پرداخت يکصد و پنجاه ميليون تومان و در بخش پشتيبان تا سقف چهار ميليارد تومان قابل پرداخت مي‌باشد.

مولوي يادآور شد: نرخ تسهيلات چهارصد و بازپرداخت تسهيلات پرداختي هفت ساله است.

مديرکل تعاون کار و رفاه اجتماعي استان در ادامه گفت: کسب و کارهاي خانگي يکي از مهمترين راهکارها براي توسعه کارآفريني خانوادگي است و از اين طريق مي‌توانيم اعضاي خانواده را در فعاليت‌هاي اقتصادي خرد و کوچک مشغول به فعاليت نمايم و هر خانه را تبديل به يک کارگاه اشتغالزا تبديل کنيم.

مولوي افزود: بلافاصله پس از پرداخت تسهيلات مشاغل خانگي و گذشت دو ماه از زمان دريافت تسهيلات بر نحوه هزينه کرد تسهيلات نيز نظارت خواهيم کرد و چنانچه طرح اشتغالزا فعال نباشد و مجري تسهيلات دريافتي را در غير از طرح اشتغالزا و براي موضوع ديگري هزينه کند بدون شک تسهيلات پرداختي را برگشت خواهيم داد و تسهيلات را با نرخ سود آزاد برگشت خواهيم داد.

وي تشريح کرد: در سال قبل بيش از ۶۲۰۰ مجوز رايگان مشاغل خانگي در سطح استان صادر کرديم و مبلغ يکصد و بيست و هفت ميليارد تومان تسهيلات به بيش از ۱۸۵۰ نفر از متقاضيان راه اندازي انواع مشاغل خانگي در سطح مناطق روستايي و شهري استان پرداخت کرديم.

انتهاي خبر/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html