پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272099
شهيد آيت‌الله رئيسي يک چهره مردمي و انقلابي بود
تاریخ انتشار : 1403/03/01 20:50:32
نمایش : 71
امام‌جمعه فارسان گفت: شخصيت شهيد آيت‌الله رئيسي در همه مسئوليت‌هاي پس از انقلاب اسلامي و در همه دوره‌هاي مختلف خدمت توانسته بود از ايشان يک چهره مردمي، تزريق کننده آرامش به فضاي سياسي کشور و تلاش براي پيشبرد مسائل کلان کشور بسازد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در مراسم بزرگداشت شهادت «آيت‌الله رئيسي»، رئيس‌جمهور و همراهانش گفت: آيت‌الله رئيسي از نيروهاي قديمي، خوش‌سابقه و مردمي در انقلاب اسلامي بودند که در طي 45 سال گذشته و در هر کسوتي با روحيه انقلابي و مردمي به اين کشور خدمت نمودند.
 
وي افزود: از القاب مهم ايشان خادم الرضا (ع) بودن ايشان بود که شهادت در ايامي که مزين به دهه کرامت و تولد ثامن الحجج «عليه‌السلام» است ان‌شاءالله بتواند پاسداشت سال‌ها خدمت در کسوت محب و خادم اهل‌بيت عليهم‌السلام و مکتب آل الله باشد.
 
وي بيان داشت: در کنار تأثيرگذاري و جايگاه سياسي، شخصيت شهيد آيت‌الله رئيسي در همه مسئوليت‌هاي پس از انقلاب اسلامي و در همه دوره‌هاي مختلف خدمت توانسته بود از ايشان يک چهره مردمي، تزريق کننده آرامش به فضاي سياسي کشور و تلاش براي پيشبرد مسائل کلان کشور بسازد. از اين حيث ايشان جايگاه والايي در عرصه سياسي و حکمراني کشور داشتند. بارها رهبر معظم انقلاب از ايشان به‌عنوان يک چهره مردمي و انقلابي ياد فرمودند.
 
امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: خدمات ايشان در دولت سيزدهم باعث گرديد که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) از ايشان به برجستگي ياد نمايند و فرمودند: بنده در اين سي و چند سال از همه‌ي دولت‌ها با گرايش‌ها و توان‌هاي مختلف حمايت کردم. دليلش هم واضح است؛ چرا که شرايط کشور و اهدافي که ما براي خودمان ترسيم کرديم در جمهوري اسلامي اقتضاء مي‌کند که همه به قوه‌ي مجريه که وسط ميدان است، کمک کنند؛ رهبري کمک کند، مردم کمک کنند، روشنفکر‌ها کمک کنند، نخبگان کمک کنند؛ قاعده‌اش اين است؛ همه‌ي دولت‌ها مستحق اين کمک همه‌جانبه هستند. ما به همه‌ي دولت‌ها کمک کرديم. لکن در مورد اين دولت علاوه‌ي بر کمک، بنده با نگاه به اين دو ساله، تمجيد هم مي‌خواهم بکنم.
 
وي اظهار داشت: دو جنبه شاخص در دولت سيزدهم، مردمي بودن و درعين‌حال تلاش براي فعال‌سازي ديپلماسي اقتصادي بود که شهادت ايشان و هيئت همراه در زماني رخ داد که ايشان با هدف سفر مردمي در جهت فعال‌سازي طرح‌هاي اقتصاي معيشت پايه و مبتني بر ديپلماسي اقتصادي به منطقه سفر کرده بودند.
 
حجت‌الاسلام ملک پور افزود: تضرع و نيايش مردم در روز سانحه براي سلامتي رئيس‌جمهور و هيئت همراه و اظهارنظر سياسيون از طيف‌هاي مختلف و آرزوي سلامتي براي ايشان نشان داد که جامعه ايراني باوجود تکثر در نگاه و علائق سياسي در بزنگاه‌ها داراي يک وحدت و انسجام بوده و خواهد بود.
 
 
وي در پايان گفت: يکي از الزامات جريان انقلابي و جامعه ايراني در شرايط موجود تيزبيني رسانه‌اي و عدم حضور در زمين رسانه‌اي جريان معاند است. تاکتيک دشمن القاي عدم وحدت است. رسانه‌هاي دشمن تلاش دارند با القاي اين انگاره فضاي جامعه را، ملتهب کنند دو روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند که «ملت ايران نگران و دلواپس نباشند، هيچ اختلالي در کار کشور به وجود نمي‌آيد.»
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html