پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272098
پيام تسليت سپاه قمربني هاشم (ع) در پي شهادت رئيس جمهور
تاریخ انتشار : 1403/03/01 09:27:42
نمایش : 69
سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) با صدور پيامي به مناسبت شهادت آيت الله ابراهيم رئيسي و هيئت همراه، شهادت خادمان ملت را پاداش خدمت خالصانه در مسير نوراني انقلاب و ولايت دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي«جهانبين نيوز»، در متن پيام آمده است:

شهادت خادمان ملت رويش‌هاي انقلاب را مضاعف مي‌کند.

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضي نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا؛ در ميان مؤمنان مرداني هستند که بر سر عهدي که با خدا بستند صادقانه ايستاده‌اند؛ بعضي پيمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشيدند) و بعضي ديگر در انتظارند و هرگز تغيير و تبديلي در عهد و پيمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آيه ۲۳)

شهادت خادم الرضا، خدمتگزار صديق محرومان، آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي، رئيس جمهوري اسلامي ايران به همراه هيئتي در راه خدمت به مردم در سانحه هوايي بالگرد در منطقه «ورزقان» آذربايجان شرقي را محضر حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري و ملت بزرگ ايران و دوستداران انقلاب در اقصي نقاط جهان تبريک و تسليت مي‌گوييم.

عظمت راه مقدس خون شهيد را فقط شهدا درک مي‌کنند و بايد در قرآن کريم و سيره معصومين عليهم السلام جستجو کرد که خداوند متعال مي‌فرمايد: «ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون».

به مصداق فرمايشات بنيانگذار کبير انقلاب حضرت امام خميني (رحمت الله عليه)، با رفتن شهدا، خداي تبارک و تعالي شما را پشتيباني مي‌کند و شما قوي خواهيد بود؛ و به تعبير مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، «ملت ايران نگران و دلواپس نباشند، هيچ اختلالي در کار کشور به وجود نمي‌آيد و ان‌شاءالله همه کار‌ها اعم از امنيت کشور و امنيت مرز‌ها و امور مربوط به قوه مجريه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پيش خواهد رفت».

قطعا شهادت نقطه قوت براي مسير نوراني انقلاب و اسلام و ولايت است و در مکتب ما با شهادت کار تازه شروع مي‌شود و شهيدان چراغ راه آيندگان خواهند بود و شهادت خادمان ملت رويش‌هاي انقلاب را مضاعف مي‌کند.

ما پاسداران و بسيجيان سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري با ابراز تأثير عميق از شهادت خادمان ملت بويژه رئيس جمهورمحبوب آيت الله ابراهيم رئيسي و همراهان شهيدش، آمادگي خود را براي پشتيباني همه جانبه از دولتمردان در ادامه مسير خدمت به مردم و حفظ امنيت همه جانبه کشور اعلام مي‌داريم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html