پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272097
خستگي در مرام شهيد رئيسي راه نداشت
تاریخ انتشار : 1403/03/01 09:26:23
نمایش : 98
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهيد رئيسي پرکار و خستگي‌ناپذير بود و خستگي را خسته مي‌کرد، خستگي در مرام ايشان راه نداشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي  پيرغار به نقل از «جهانبين نيوز»، غلامعلي حيدري در برنامه گراميداشت سيد شهيدان آيت الله رئيسي و هم‌رزمان شهيدش ضمن عرض تسليت  اظهار کرد: انقلاب اسلامي جريان تمدن‌سازي مي‌باشد که انسان‌هايي همانند آيت‌الله رئيسي را تربيت نموده، شهادت ايشان و همراهانش يک پرده ديگري از چهره حقيقت ذات انقلاب را کنار زد.

وي بيان داشت: امروز مردم جهان به دنبال کشف بستر پرورش اين انسان‌ها هستند آيت الله رئيسي تربيت‌شده مکتب امامين انقلاب بود.

حيدري با اشاره به خصوصيات آيت‌الله رئيسي يادآور شد: رئيس جمهور همانند شهيد رجايي، مردمي و همانند شهيد سليماني، مرد ميدان بود.

وي با اشاره به استقبال بي‌نظير مردم چهارمحال و بختياري از رئيس جمهور در سال گذشته تصريح کرد: وفاداري مردم چهارمحال و بختياري  به رخ دشمنان کشور کشيده شده که اين وفاداري براي دوستان مايه اميد و براي دشمنان مايه نااميدي و ياس است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به خصوصيت‌هاي آيت‌الله رئيسي خاطرنشان کرد: رئيس جمهور محبوب هر حادثه‌اي رخ مي‌داد با اخلاص و پاکدست بود، انسان معنوي و خدايي بود و در نماز تمام توجه او به خداوند متعال بود. 

وي افزود: آيت‌الله رئيسي با اخلاق و صبور بود و  بارها تاکيد مي‌کرد تمرکز بر مسايل اصلي داشته باشيد، منافع کشور را به منافع خود ترجيح مي‌داد، شهيد به فکر محرومين بود و در پيگيري کار تا حصول نتيجه استمرار داشت.

حيدري اذعان داشت: ايشان پرکار و خستگي‌ناپذير بود و خستگي را خسته مي‌کرد، خستگي در مرام شهيد رئيسي راه نداشت.

وي بيان کرد: نبايد دشمن شاد شويم مردم و کشورمان تحت مقام معظم رهبري کارها را با صلابت پيش ببرند، يکي از منش‌ها و روش‌هاي شهيد ايجاد همدلي بود، ايشان خود را سپر قرار مي‌داد تا  وحدت ايجاد کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تلاش دشمن ايجاد شکاف بين صف‌هاي مستحکم امت اسلامي است، گفت: مهم‌ترين صلاح براي امت اسلامي وحدت و همدلي است،  امت تمدن‌ساز ايران اسلامي بايد با افتخار سر را بلند کند چراکه روي پاي خود ايستاده و اين جاي افتخار دارد.

وي در پايان کلام گفت: شهادت آيت‌الله رئيسي نتيجه تربيت امت تمدن‌ساز ايران مي‌باشد که براي جهان اسلام الگو شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html