پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272088
اجراي طرح لبخند مادري در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1403/02/27 09:31:53
نمایش : 173
مدير کل ستاد اجرايي فرمان امام (ره) چهارمحال و بختياري گفت: طرح لبخند مادري يکي از مديرکل ستاد اجرايي فرمان امام (ره) چهارمحال و بختياري گفت: طرح‌هاي ستاد اجرايي فرمان امام (ره) است که خانواده‌هايي که دهک آنها حداکثر تا ۴ باشد يک بسته لبخند مادري تعلق مي‌گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمود ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي«جهانبين نيوز»،  با اشاره به اينکه مرکز ناباروري از لحاظ سخت افزاري با مشکلاتي مواجه بود اظهار کرد: با پيگيري‌هاي مکرر مبلغ يک ميليارد تومان به مرکز ناباروري حضرت زهرا (س) کمک شد.

وي در راستاي جواني جمعيت ستاد اجرايي فرمان امام (ره) چند طرح در دستور کار خود قرار داده‌ايم تصريح کرد: تا الان ۱۸ خانواده چند قلو در چهارمحال و بختياري شناسايي شد که به هر خانواده ۴۰ ميليون تومان هديه تعلق گرفت.

ابراهيمي ادامه داد: طرح لبخند مادري يکي ديگر از طرح‌هاي ستاد اجرايي حضرت امام (ره) است که خانواده‌هايي که دهک آن‌ها حداکثر تا ۴ باشد يک بسته لبخند مادري تعلق مي‌گيرد و ارزش اين بسته بين ۶ تا ۷ ميليون است که تا کنون از ۳۹۰ بسته، ۲۹۰ بسته آن توزيع شد و ۱۰۰ بسته ديگر آن با محوريت شهرستان خانميرزا توزيع مي‌شود.

وي به طرح ايران جوان نيز اشاره کرد و گفت: اين طرح با همکاري دانشگاه مي‌باشد و در اين زمينه ۵ برنامه پيش بيني شده است.

ابراهيمي تشريح کرد: بحث جايزه ملي که به صورت متمرکز از کشور پرداخت مي‌شود، داخل استان نداريم.

وي به طرح خيمه ايران جوان نيز اشاره کرد و گفت: در اين طرح ۱۰ گروه جهادي شناسايي مي‌شود و خيمه‌هاي جوان را برپا مي‌کنند.

ابراهيممي همچنين به گروه هنر و رسانه نيز اشاره کرد و گفت: ۵ گروه جهادي هنر و رسانه شناسايي شده است که در اين گروه کارهايي از جمله سرود، اينفو گرافي، درست کردن کليپ و … در راستاي جواني جمعيت درست مي‌کنند.

وي اذعان داشت: طرح بومي محلي شامل ۵ گروه است که در شهرستان‌هاي بروجن و لردگان به واسطه افزايش جمعيت و در بين خانواده‌هاي دهک يک تا چهار مي‌باشد که هرکس از اين گروه در جشنواره حضور پيدا کند يک بسته لبخند مادري که شامل لوازم مورد نياز مادر و کودک است تعلق مي‌گيرد.

انتهاي خبر/۱۰۲۰ ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html