پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272086
حميدي: مبارزه با فساد خط قرمز ماست/ با مفسدين در فوتبال برخورد مي‌کنيم
تاریخ انتشار : 1403/02/25 12:07:25
نمایش : 157
رئيس کل دادگستري استان کرمان گفت: دستگاه قضايي بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جايگاهي برخورد خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين ابراهيم حميدي در تشريح جزييات تشکيل يک پرونده با موضوع اتهام فساد مالي در يکي از باشگاه‌هاي فوتبال در استان کرمان اظهار داشت: پس از کسب گزارشي از سوي سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبني بر وقوع فساد مالي در يکي از باشگاه‌هاي ليگ برتري استان کرمان بلافاصله رسيدگي به موضوع در دستور کار دستگاه قضايي قرار گرفت. در اين رابطه چند نفر از مسئولان سابق اين باشگاه تحت تعقيب قضايي قرار گرفته‌اند و تحقيقات تکميلي در اين رابطه ادامه دارد.

حجت الاسلام حميدي خاطرنشان ساخت: تخلفات صورت پذيرفته مربوط به سال 1400 و قبل از آن است و در اين رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌اي در دستگاه قضايي استان کرمان تشکيل شده بود. در اين رابطه همچنين روز (شنبه 22 ارديبهشت ماه) پنج نفر از افراد در کميته داوران و اعضاي فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و يک روزنامه‌نگار ورزشي جهت اداي توضيحات به دستگاه قضايي استان احضار و دعوت شده‌اند.

رييس کل دادگستري استان کرمان مبارزه با فساد را خط قرمز دستگاه قضايي اعلام کرد و هشدار داد: دستگاه قضايي بدون اغماض با افراد مفسد در هر پست و جايگاهي برخورد خواهد کرد. باتوجه به اينکه پرونده در مراحل تحقيقات اوليه قرار دارد و اطلاعات تکميلي در اين رابطه از سوي روابط عمومي دادگستري استان اطلاع رساني خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html