پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272083
توضيحات سخنگوي قوه قضائيه درباره دستگيري صادق زيباکلام
تاریخ انتشار : 1403/02/25 12:01:52
نمایش : 158
سخنگوي قوه قضائيه در خصوص علت بازداشت صادق زيباکلام گفت: اين اقدام مطابق قانون بود، حکم وي نيز قطعي شده بود و نامبرده از اين حکم نيز خبر داشت و هم‌اکنون يکي از سه حکم قطعي وي اجرايي شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اصغر جهانگير در بازديد از شهرک صنعتي فرودگاه ياسوج در جمع خبرنگاران در خصوص علت بازداشت صادق زيباکلام در جمع خبرنگاران گفت: اين اقدام مطابق قانون بود، زيرا اين فرد محکوميت قبلي داشت و حکم وي نيز قطعي شده بود و نامبرده از اين حکم نيز خبر داشت و در واقع حکم حبس به مرحله اجرا درآمد و هم‌اکنون يکي از سه حکم قطعي وي اجرايي شده است.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: واقعيت امر اين است که دستگاه قضائي در حوزه کسب‌وکار فعاليت مستقيم ندارد، ولي به‌صورت غيرمستقيم با هدف رفع موانع بر سر راه کسب‌وکار مردم در راستاي رصد نظارت بر حسن اجراي قوانين ورود مي‌کنيم.

وي با اشاره به اينکه سازمان بازرسي کل کشور طبق قانون حق ورود به اين موضوع را دارند، عنوان کرد: بخش ديگر به مسائل قضائي برمي‌گردد که بين بخش‌هاي کسب‌وکار به‌ويژه خصوصي با جنبه‌هاي حاکميتي ايجاد شود و مشکلاتي براي آنها ايجاد شود دستگاه قضائي تلاش مي‌کند در روند رسيدگي‌ها هيج کارخانه يا شرکتي به‌دليل بدهي و تسهيلات دريافتي از بانک‌ها، تعطيل نشود.

سخنگوي قوه قضائيه ابراز کرد: بدون شک با همراهي بخش‌هاي مختلف دولت و دستگاه قضائي و همچنين بخش خصوص شاهد تحول در حوزه کسب‌و‌کار مردم خواهيم بود.

منبع:دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html