پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272076
نکونام: به مسائل مديريتي فکر نمي‌کنيم/ روي خودمان تمرکز کرديم؛ نه پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1403/02/18 09:28:44
نمایش : 78
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: قبل از بازي به بازيکنانم گفتم بايد روي بازي و نتيجه خودمان تمرکز کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني دانا؛ جواد نکونام، سرمربي تيم فوتبال استقلال در نشست خبري پس از بازي تيمش با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: اين همه راه تا نشست خبري مي‌آييم و سازمان ليگ مي‌گويد بايد به نشست خبري بياييم. حداقل احترام بگذاريد يک ليوان آب اينجا قرار بدهيد. جاي ما که درست نيست؛ حداقل وقتي اين همه پله بالا مي‌آييم، به مربيان احترام بگذاريد. مي‌دانستيم بازي سختي پيش رو داريم. ذوب‌آهن در انتقال به حمله تيم خوبي است و مي‌دانستيم يک غفلت مي‌تواند دردسرساز شود. روي توپي کاملاً ساده، بي‌تمرکز بوديم و گل خورديم که همين گل، بازي را براي ما سخت کرد.

وي در ادامه بيان داشت: اين پيروزي را تقديم به هواداران استقلال مي کنم. از همه بازيکنانم هم تشکر مي کنم که با قلب شان بازي کردند. يک نکته را هم بايد بگويم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمي براي تيم من سه اشتباه تاثيرگذار در گذشته داشت اما امروز قضاوت بي نقصي داشت. او بازي سختي را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خيلي سريع بود.

نکونام در واکنش به اين که پيروزي پرسپوليس چقدر تيم شما را تحت فشار گذاشت گفت: قبل از بازي به بازيکنان گفتم که تمرکزمان روي خودمان است. بازيکنان و نفراتي که تيم رقيب دارد را کنار تيم ما بگذاريد بعد قضاوت کنيد. بعد از بازي بازيکنان ما ناي راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روي چهار بازي آينده است و از فردا کارمان را دوباره شروع مي کنيم.

وي با بيان اين که هر چه جلوتر مي رويم کار سخت تر مي شود، در مورد عملکرد دو بازيکن خارجي استقلال و بازيکناني که مد نظرش بود گفت: تلاش کرديم که بازيکنان و تيم قوي داشته باشيم به خاطر هواداران. من بازيکناني را رصد کردم که به درد استقلال مي خوردند. من دو بازيکن کليدي را تا پايان فصل ندارم. سيلوا و آرمين تازه از مصدوميت رها شده اند و نتوانستيم از آنها استفاده کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد درگيري حامدي فر با بازيکن ذوب آهن گفت: چيزي که به من گفتند اين بود که حرکاتي صورت مي گرفته و بازيکن ما از پشت بازيکن حريف را هل مي دهد. من خودم صحنه را نديدم و چيزي که نقل شده بود را عنوان کردم.

جواد نکونام در مورد آينده استقلال و مديريت اين باشگاه گفت: فعلا تمرکزمان روي بازي با فولاد است و به مسايل ديگر فکر نمي کنيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html