پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272067
امروز ايران اسلامي ما در دنيا حرف دارد
تاریخ انتشار : 1403/02/03 11:47:52
نمایش : 113
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: امروز ايران اسلامي ما در دنيا حرف دارد و اقتدار دارد اين اقتدار مديون همين شهيد زاهدي‌ها و حاج محمد کياني‌هاست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي جبهه مقاومت شهيد زاهدي و همرزمان آن شهيد گرامي وهم رزم شهدا حاج محمد کياني با حضور مردم شريف و شهيدپرور شهرستان فارسان، خانواده شهيد زاهدي و خانواده مرحوم کياني در مسجد و مصلي امام حسين عليه‌السلام فارسان برگزار شد.
 
در ابتداي برنامه امام‌جمعه محترم شهرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک‌پرور ضمن تقدير از حضور همشهريان در اين برنامه گفت سپاه نهادي است که متولد انقلاب است و براي حراست و صيانت از انقلاب و دستاوردهاي آن تشکيل‌شده و مأموريتي فراتر از مرزهاي زميني دارد براي همين سپاه قدس داريم. اين سپاه با فرماندهان بي‌نظيرش امروز به يک نماد اقتدار و قدرت و توانمندي و کارآمدي براي نظام اسلامي تبديل‌شده است.
 
در ادامه سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) ضمن خيرمقدم گويي خدمت خانواده بزرگوار سردار شهيد زاهدي بنيان‌گذار تيپ حضرت قمر بني‌هاشم و همچنين خانواده محترم حاج محمد کياني فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فرماندهان ما در جبهه‌هاي مقاومت مثل شهيد سليماني و شهيد زاهدي ديدگاهشان اين بود که براي نجات انسان‌ها مي‌روند آن‌ها مي‌گفتند حتي همين تکفيري‌ها نيز عده‌اي فريب‌خورده هستند که بايد آن‌ها را آگاه کرد لذا در جبهه‌ها نمي‌رفتند که آدم بکشند و بارها مي‌شد که راه فرار را برايشان باز مي‌گذاشتند. اگر نبودند اين فرماندهان جبهه‌هاي مقاومت شايد بسياري از اتفاقات تلخ که در عراق و سوريه افتاد صدها مرتبه بدتر از آن امروز در ايران عزيزمان مي‌افتاد.
 
وي گفت: بايد اين جلسه را يک جلسه جهاد تبيين بناميم، جهاد تبيين يعني گفتن حقايق و واقعيت‌ها خيلي از جوانان ما گذشته را نديده‌اند و نمي‌دانند از همان روزهاي ابتدايي اين انقلاب، دشمنان فهميدند که اين نظام يک ابرقدرت دنيا در آينده است لذا از همان ابتدا با ترور و تخريب و تحريم سعي در نابودي انقلاب داشتند جنگ را به ما تحميل کردند اما از برکت و عنايت خداوند و به فرمان امام اين انقلاب يک محافظي پيدا کرد به نام سپاه.
 
وي در ادامه عنوان کرد: امروز ايران اسلامي ما در دنيا حرف دارد و اقتدار دارد اين اقتدار مديون همين شهيد زاهدي‌ها و حاج محمدکياني‌هاست. نسل جوان ما بايد بداند ايران عزيز ما آن‌چنان در آن دوران تحقير مي‌شد که روساي جمهورها مي‌آمدند در ايران جلسه مي‌گرفتند و شاه ايران را در جلسه راه نمي‌دادند امروز ايران اسلامي ما به چنان اقتداري رسيده است که با يک عمليات وعده صادق دنيا را شگفت‌زده کرد و همه کشورها ه صف مي‌ايستند تا تجهيزات نظامي ما را بخرند.
 
در بخش پاياني برنامه نيز فرزند شهيد زاهدي از مردم شهرستان تقدير کرد و در ادامه داماد اين سردار شهيد خاطراتي از زهد و تقواي شهيد زاهدي را براي مردم شهرستان بيان کرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html