پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272061
5274 نيکوکار به جمع حاميان ايتام و محسنين چهارمحال و بختياري پيوستند
تاریخ انتشار : 1403/02/02 09:02:33
نمایش : 31
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري گفت: طي ماه مبارک رمضان، 5274 نيکوکار به جمع حاميان ايتام و محسنين استان پيوستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جاسم محمدي فارساني در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعي پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، اظهار کرد: از مجموع 5 هزار و 274 نيکوکار، 3 هزار و 101 نفر براي نخستين‌بار حامي فرزندان ايتام و محسنين در استان شده‌اند و مابقي نيز از حاميان فرزندان ساير استان‌ها بوده‌اند که طي ماه مبارک رمضان به جمع حاميان فرزندان استان پيوسته‌اند.

وي افزود: تعداد فرزندان ايتام و محسنين استان که در سامانه اکرام ثبت‌نام شده‌اند، 8 هزار و 687 نفر است که از اين مجموع 2 هزار و 244 نفر يتيم و مابقي فرزند محسنين هستند.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري اضافه کرد: طرح محسنين شامل فرزندان داراي سرپرست است اما پدر خانواده عليرغم ميل باطني‌اش به دليل کهولت سن، بيماري و از کارافتادگي و يا علل ديگر، توان اداره زندگي را ندارد.

محمدي با اشاره به کسب موفقيت‌هاي تحصيلي و شغلي توسط ايتام و فرزندان محسنين خاطرنشان کرد: هر ساله تعدادي از اين فرزندان در دانشگاه‌هاي معتبر کشور در رشته‌هاي پزشکي، مهندسي، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگيان و غيره پذيرش مي‌شوند و در آينده نه‌تنها خود بلکه خانواده‌شان نيز از تحت پوشش خارج مي‌شوند.

وي با اشاره به روش‌هاي مشارکت در طرح اکرام ايتام و محسنين گفت: نيکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در اين طرح مي‌توانند با ارسال پيامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سايت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد 038 به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و يا مراجعه حضوري به ادارات کميته امداد در سطح استان سهمي در تأمين نيازهاي اقتصادي فرزندان خانواده‌هاي نيازمند (تأمين هزينه‌هاي تحصيلي، پوشاک و هزينه‌هاي جاري) داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html