پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272037
عدم رعايت سرعت مطمئنه و وقوع حوادث رانندگي در زمان بارندگي
تاریخ انتشار : 1403/01/11 10:18:01
نمایش : 140
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري گفت: در بارندگي اخير به دليل عدم رعايت قوانين و به‌ويژه سرعت مطمئنه توسط برخي از رانندگان حوادثي از قبيل واژگوني و برخورد با موانع حاشيه راه را در محورهاي برون‌شهري داشتيم.
غلامعلي نوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعي پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اظهار کرد: متاسفانه تا اين لحظه علي‌رغم توصيه‌هاي مکرر و مراقبت‌هاي پليس و ديگر سازمان‌ها در اين ايام باز هم شاهد وقوع حوادثي هستيم.

وي تصريح کرد: خانواده‌ها بايد توجه ويژه‌اي به رعايت قوانين و مقررات داشته باشند و اجازه ندهند با وقوع يک تخلف سال‌ها در غم از دست دادن عزيزان خود بمانند.

رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري عنوان داشت: در بارندگي اخير به دليل عدم رعايت قوانين و به‌ويژه سرعت مطمئنه توسط برخي از رانندگان حوادثي از قبيل واژگوني و برخورد با موانع حاشيه راه را در محورهاي برون‌شهري داشتيم.

نوربخش افزود: با توجه به هشدارهاي هواشناسي و ورود يک سامانه بارشي از امروز به استان تاکيد مي‌شود رانندگاني که قصد تردد در مسيرها را دارند نسبت به رعايت سرعت مطمئنه اقدام کنند چراکه عدم رعايت اين مو‌‌ضوع علت بسياري از حوادث در جاده‌هاي لغزنده است.

وي بيان داشت: لازم است افرادي که به جهت امر ‌ضروري قصد تردد در جاده‌هاي استان را دارند اخطارها را جدي بگيرند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html