پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272032
اوسمار: گل‌محمدي براي من يک معلم بود/ دوست ندارم صحبتهاي داخل باشگاه را بيرون ببرم
تاریخ انتشار : 1402/12/19 10:24:27
نمایش : 227
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قدرتي که هواداران به اين تيم مي‌دهد سرخپوشان را قوي‌تر مي‌کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ اوسمار لوس‌ويرا سرمربي پرسپوليس پس از برتري 4 بر 2 تيم فوتبال پرسپوليس مقابل فولاد اظهار داشت: بازي سختي بود و 2 بار عقب افتاديم، اما بازيکنان ما عالي کار کردند. البته شانس‌هاي زيادي داشتيم که بيش از 4 گل بزنيم. مي‌دانستيم فولاد از ضربات ايستگاهي استفاده مي‌کند که متأسفانه دو بار گل خورديم. براي ما نمونه‌اي شد که با کمک هواداران بازي خوبي انجام دهيم و سه امتياز را بگيريم.

وي در ادامه افزود: مي‌خواستم از بازيکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بين دو نيمه که با هم بوديم حفظ کردند و در نيمه دوم کارهايي که برنامه‌ريزي کرده بوديم، انجام دادند. از هواداراني که به ورزشگاه آمدند تشکر مي‌کنم. حتي در روزي که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زماني که از فولاد عقب بوديم، ما را رها نکردند. اين قدرتي که هواداران به ما مي‌دهند، پرسپوليس را هميشه قوي‌تر مي‌کند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه رضا درويش مديرعامل پرسپوليس گفته که منتظر اوسمار است تا نام مهاجم مدنظرش را به باشگاه بدهد، گفت: صحبتي هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرف‌هايي که بين من و درويش انجام مي‌شود، با بيرون در ميان بگذارم.

اوسمار راجع به محروميت محمدحسين کنعاني‌زادگان از حضور در دربي و پاشنه آشيل خط دفاعي پرسپوليس براي اين مسابقه تصريح کرد: امروز مي‌خواستم درباره بازي با فولاد صحبت کنم، چون بازي را برده‌ايم و خوشحالم و بايد جشن بگيريم. فردا روز ديگري است و مي‌توانيم درباره دربي صحبت کنيم.

خبرنگاري به سرمربي پرسپوليس گفت که هواداران اين تيم به تيم او لقب پرسپوليس زلزله را داده‌اند و از اينکه تيم‌شان مثل 3 دهه پيش بازي مي‌کند، خوشحال هستند که اوسمار در واکنش به اين موضوع گفت: من مي‌توانم خودم را جاي هواداران بگذارم. اگر من از روي سکوها بازي را مي‌ديدم، مطمئنا از طرز بازي خوشحال مي‌شدم. اين لقب‌ها مسئوليت ما را بيشتر مي‌کند. وقتي سه دهه قبل که مي‌گوييد اين لقب را مي‌دادند و حالا دوباره اين اتفاق افتاده، مسئوليت ما را بيشتر خواهد کرد. هر بازي سعي مي‌کنيم تيم‌مان را بهتر کنيم و بازي زيبا را به تماشاگراني که به ورزشگاه مي‌آيند و کساني که از تلويزيون مي‌بينند، تقديم کنيم.

وي در مورد بحث تغيير زمان دربي خاطر نشان کرد: همانطور که روز گذشته گفتم اين تصميم‌ بايد زودتر گرفته شود، چون به ضرر هر دو تيم خواهد شد. ناهماهنگي‌ها به ضرر فوتبال مي‌شود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بار ديگر با اين سؤال از سوي خبرنگاري روبه‌رو شد که شعار معروف «آبادان، برزيليته» مخصوص نفت آبادان است و حالا با حضور او در پرسپوليس بايد شعارها به پرسپوليس داده شود، گفت: بعد از بازي با ذوب‌آهن گفتيم که شانس‌هاي زيادي براي گل زدن داشتيم و گفتم بايد بيشتر کار کنيم تا گل بزنيم. ما امروز 4 گل زديم و بيشتر مي‌توانستيم به گل برسيم، ولي مهم‌تر اين است که شانس گل به فولاد در جريان بازي نداديم. البته يک شانس در اواخر نيمه نخست به پريرا داديم و مي‌توانستند 3 بر يک جلو بيفتند که اجازه اين کار را نداديم.

«هواداران پرسپوليس استقبال خوبي از سرمربيگري شما نشان ندادند، اما رفته‌رفته جايي در دل آنها باز کرديد.»، وي در مواجهه با خبرنگاري که به اين نکته اشاره کرد، گفت: مربياني چون برانکو ايوانکوويچ و يحيي گل‌محمدي، سابقه‌اي قوي در پرسپوليس داشتند و مربيان بعدي را نمي‌توان با آنها مقايسه کرد. در برزيل با مربيان بسيار بزرگي کار کردم و چيزهاي زيادي از آنها آموختم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تمجيد از مرد اول نيمکت سرخ‌ها طي چهار سال گذشته خاطرنشان کرد: چيزهاي زيادي از يحيي گل‌محمدي ياد گرفتم و او براي من يک معلم بود. هنگامي که در تعطيلات به برزيل بازگشته بودم، گل‌محمدي از من خواست که برگردم و کنار پرسپوليس باشم.

اوسمار با بيان اينکه تمام توان خودش را براي موفقيت پرسپوليس مي‌گذارد، تصريح کرد: همه تلاش خود را مي‌کنيم تا پرسپوليس قوي‌تر از گذشته باشد. هيچ‌وقت خودم را با مربياني که سابقه‌اي بسيار قوي داشتند، مقايسه نمي‌کنم. با اين حال اميدوارم سابقه خودم را خوب کنم و جامي به دست بياورم تا در تاريخ باشگاه بمانم.

وي درباره اشتباه تأثيرگذار عليرضا بيرانوند در هر دو گل فولاد به پرسپوليس اظهار داشت: فولاد در توپ‌هاي سوم عملکرد بسيار خوبي دارد. بيرانوند بازيکني بزرگ است و رهبر خيلي بزرگي در رختکن محسوب مي‌شود که حمايت کادر فني و بازيکنان را دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html