پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262017
عزت‌اللهي: از ژاپن، کره، قطر و عربستان عقب‌تريم/ شايد به امارات بروم
تاریخ انتشار : 1402/11/24 09:51:02
نمایش : 300
هافبک تيم ملي فوتبال ايران گفت: از نظر سخت افزاري از ژاپن و کره و قطر و عربستان عقب تر هستيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  شبکه اطلاع‌رساني دانا؛ سعيد عزت‌اللهي، هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان پيرامون نمايش تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: بعد از ۴۵ روز که در آن هم لحظات خوشي داشتيم و هم لحظات سخت، خودمان اين انتظار را داشتيم که در نهايت اشک‌مان، اشک شوق بعد از قهرماني باشد اما نمي‌توانيم با تقدير بجگنيم و تقدير ما هم اين بود. اميدوارم اين شکست حداقل بتواند زمينه‌ساز پيروزي شود که قطعا لايق مردم ايران است.

وي در ادامه بيان داشت: بعد از بازي با ژاپن که کمتر کسي فکر مي‌کرد که بچه‌ها با غيرت کار کردند و باعث شادي و حس غرور در مردم شوند تا صبح از خوشحالي خوابمان نبرد. اين حس خيلي خوبي بود. ولي آنطور که دوست داشتيم نشد.اما چيزي که دوست دارم مردم بدانند اين خواهد بود که واقعا تمام اعضاي تيم ملي در اين ۴۵ روز مثل يک خانواده در کنار هم بوديم و با تمام وجودمان تلاش کرديم.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران عنوان داشت: اولين بار بود که در يک تورنمنت بزرگ به يک تيم در مراحل حذفي کمتر از ۷۲ ساعت فرصت مي‌دهند. جايي که هم فشار رواني هست و هم فشار جسمي. محصوصا اگر بازي به ۱۲۰ دقيقه کشيده شود که مي‌تواند حتي باعث آسيب‌ديدگي بازيکنان شود. ما همه اين فشارها را تحمل کرديم که تا آن لحظه باشکوه و آن حس غرور بعد از بازي ژاپن را به مردم هديه بدهيم. ولي در بازي با قطر بخت با ما يار نبود.

عزت‌اللهي در پايان گفت: من فعلا در تعطيلات هستم و فردا به تمرينات وايله اضافه مي‌شوم. پيشنهاداتي دريافت کرده‌ام اما من تا آخر فصل با اين تيم قرارداد دارم و اگر تا ۲ روز آينده رضايت‌نامه‌ام را از اين تيم دريافت کنم به امارات مي‌روم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html