پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261989
پيام برانکو به هواداران: متاسفم، نمي‌توانم پيشنهاد پرسپوليس را قبول کنم
تاریخ انتشار : 1402/10/20 10:05:52
نمایش : 473
برانکو ايوانکوويچ اصلي ترين گزينه سرمربيگري اين باشگاه به پرسپوليس پاسخ منفي داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ سرمربي کروات اصلي ترين گزينه جانشيني يحيي گل محمدي در پرسپوليس بود که مديران سرخ بلافاصله پس از قطعي شدن جدايي گل محمدي باب مذاکره با او را باز کردند.

در حالي که باشگاه پرسپوليس منتظر پاسخ نهايي برانکو به پيشنهاد اين تيم بود، سرمربي کروات اعلام کرد که حاضر نيست به ايران بيايد و جانشين يحيي گل‌محمدي شود.

سرمربي کروات در يک پيام صوتي خطاب به هواداران پرسپوليس عذرخواهي کرده و تاکيد نموده نمي تواند به پيشنهاد سرخ‌ها پاسخمثبت بدهد.

در وويسي که از طرف برانکو منتشر شده، آمده است: ارتش سرخ عزيز سلام، طرفداراي عزيز پرسپوليس سلام، همانطور که مي‌دانيد، وقتي در پرسپوليس بودم، دوران بي‌نظيري را با هم سپري کرديم. بهترين دوران من به عنوان مربي بود. از با شما بودن و حمايت‌تان لذت بردم. خيلي ممنون بابت درخواست‌هاي زيادتان براي بازگشت من به پرسپوليس. مي‌دانيد که جاي پرسپوليس تا ابد در قلب من است. هيچ‌کدام از جزئيات را فراموش نمي‌کنم. حمايت‌هاي شما، لحظات خوبي که در تهران داشتيم  و نتايج درخشان‌مان را فراموش نمي‌کنم. متاسفانه به خاطر دلايل شخصي و به علت تعهدم به جاهاي ديگه نمي‌توانم اين پيشنهاد را قبول کنم. اميدوارم درکم کنيد. در آينده هم با شما در تماس خواهم بود چون اين چيزي است که نمي‌توانم فراموشش کنم. جايتان هميشه در ذهن و قلب من است. ممنون بابت حمايت‌هايتان. ممنون که دوست داشتيد من را برگردانيد. تا ابد بزرگترين طرفدار شما و عضوي از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خيلي خيلي دوستتان دارم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html