پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261982
درويش: با گل‌محمدي صحبت مي‌کنم/ به استقلال و سپاهان کمک مي‌کنند ولي گور باباي پرسپوليس!
تاریخ انتشار : 1402/10/12 09:35:59
نمایش : 468
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: مصلحت‌انديشي براي سپاهان را درک نمي‌کنم، به استقلال و سپاهان کمک مي‌کنند ولي گورِ باباي پرسپوليس!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ رضا درويش، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پيرامون قراردادهاي باشگاه سپاهان اظهار داشت: سپاهان مي‌گويد پرسپوليس «هوادار متمول» دارد ولي آنها با حقوق بيت‌المال تيم مي‌بندند. حرف مُفت را همه جا مي‌شود زد چون سند و مدرکي لازم ندارد. 6 بازيکن سپاهان چرا در ليگ بازي کردند؟ چون ارتباط دارند و يک مسئولي با آنها خوب است؟! تعفني فوتبال را گرفته که براي تمايل بعضي‌ها به ناکجاآباد کشيده شده است.

وي در ادامه بيان داشت: اين مصلحت‌انديشي فدراسيون براي سپاهان را درک نمي‌کنم، به استقلال و سپاهان کمک مي‌کنند ولي گورِ باباي پرسپوليس! استقلال چون در بحران بود و سپاهان چون مصلحت ملي بود، اجازه دادند بازيکنان آن ها بازي کنند. همان زمان که ما به عنوان نماينده ايران در آسيا بوديم نامه زديم و درخواست کرديم که کمي بيشتر از سقف خرج کني که مخالفت کردند و يا درخواست کرديم که يک بازيکن بيشتر جذب کنيم که آن را هم قبول نکردند. چگونه مي‌توانيد باور کنيد که سه بازيکن سپاهان قراردادهاي خودشان در عرض چند روز فسخ کردند تا سه بازيکن ديگر بتوانند مجوز بازي بگيرند؟

مديرعامل پرسپوليس درباره استعفاي يحيي گل‌محمدي عنوان داشت:  ما هم از رسانه باخبر شديم و بعد از آن هم اعلام کرديم مخالف استعفا هستيم. حتماً بايد با او صحبت و مشکلات را اگر بتوانيم برطرف کنيم. نامه اي زده نشده و ما هم از طريق رسانه باخبر شديم. بعد از بازي هم نتوانستيم با او صحبت کنيم و طي فردا يا پس فردا قرار مي‌گذاريم تا صحبت کنيم.

درويش در پايان گفت: فسخ شرايطي دارد. او نامه‌اي نوشته بود که اگر اين شرايط مهيا نباشد قراردادش را فسخ مي‌کند که بخشي از آن بحث مالي هم بود که تا اندازه‌اي برطرف شد. ما هم از رسانه‌ها استعفاي گل‌محمدي را شنيديم. او دو روز پيش نامه داده و رسماً نفرات مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده است. حالا شايد بعد از بازي هيجاني يا چيزي بوده که اين حرف زده شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html