پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261973
تعطيلات جام ملت‌هاي آسيا؛ فرصت مناسب سرخابي‌ها و سپاهان براي اردوهاي خارجي
تاریخ انتشار : 1402/10/03 09:18:08
نمایش : 574
تعطيلات يک ماهه رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي در قاره آسيا به علت برگزاري جام ملت‌ها، فرصت خوبي براي تورنمنت‌هاي بين‌المللي و اردوهاي خارجي ايجاد کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2023 از 22 دي‌ماه در قطر آغاز خواهد شد و تا 21 بهمن‌ماه سال جاري ادامه خواهد يافت که همين تعطيلات يک ماهه باشگاه‌هاي آسيايي، اين فرصت را در اختيار بسياري از تيم‌ها گذاشته تا اردوهاي آماده‌سازي و حتي حضور در تورنمنت‌هاي باشگاهي چندجانبه را در دستورکار قرار بدهند.

بر اساس آخرين شنيده‌ها؛ باشگاه‌هاي البطائح امارات، الهلال سودان و الوحدات اردن قرار است در تورنمنتي چهار جانبه شرکت کنند و از باشگاه استقلال نيز دعوت شده تا در خلال تعطيلات ليگ برتر به واسطه برگزاري جام ملت‌هاي آسيا، در اين مسابقات شرکت کند. اين تورنمنت چهار جانبه قرار است که 19 ژانويه تا 26 ژانويه (29 دي تا 6 بهمن) در شهر دبي برگزار شود و گفته شده که استقلال نيز موافقت خود را براي حضور در اين مسابقات اعلام کرده است.

از سويي ديگر؛ تيم فوتبال سپاهان اصفهان نيز به تورنمنت اتحاديه بريکس دعوت شده که احتمالاً با حضور تيم‌هايي از کشورهاي برزيل، چين، آفريقاي جنوبي روسيه، قطر و هندوستان در روسيه برگزار خواهد شد. سپاهان اصفهان سابقه رويارويي 2 بازي تدارکاتي دوستانه با زنيت‌سن‌پترزبورگ در روسيه و تهران را در کارنامه داشته است.

در نهايت هم گفته مي‌شود که يحيي گل محمدي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از باشگاه خواستار برگزاري اردوي خارج از کشور شده. گفته مي شود محل مورد نظر او امارات است اما هنوز برگزاري اين اردو قطعي نشده است و اگر اين اتفاق رخ بدهد، احتمالاً استقلال و پرسپوليس در يک بازه زماني مشترک در امارات متحده عربي اردو خواهند داشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html