پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261808
تنها انقلابي که به‌عنوان انقلاب کامل به ثبت رسيده انقلاب بزرگ ايران است
تاریخ انتشار : 1402/03/15 10:20:51
نمایش : 727
جانشين فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري گفت: انقلاب ما هدفي بس والا دارد و وقتي به تاريخ انقلاب‌ها نگاه مي‌کنيم انقلاب‌هاي در تاريخ به‌عنوان انقلاب موفق ثبت‌شده‌اند مثل انقلاب کبير فرانسه، چين و شوروي در سال 1917 اما تنها انقلابي که به‌عنوان انقلاب کامل به ثبت رسيده انقلاب بزرگ ايران است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي افضلي در يادواره شهداي شهر پردنجان و شهيد گمنام اين شهر ضمن عرض سلام به پيشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نائب ايشان ولي امر مسلمين و درود بر ارواح طيبه شهدا که همه عزت عظمتي که داريم از همه شهداست گفت: گرامي مي‌داريم سي و چهارمين سالگرد ارتحال امام عظيم الشان رحمه‌الله عليه و شصتمين سالگرد قيام خونين 15 خرداد را که اين انقلاب بزرگ را به وجود آوردند.
 
وي در ادامه افزود: فرمايشات اخير حضرت آقا که فرمودند براي ما افتخار است که پيرو مکتب اهل‌بيت و پيرو مکتب قرآن و زير سايه ولايت مطلقه فقيه هستيم دوران حيات و زندگي ما رقم خورده به جهادي که بالاترين عزت و عظمت جهاد مجاهدان انقلاب است که آن را بازگويي و روايت مي‌کنند.
 
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: امروز سياستمداران و کسانيکه در عالم تئوري و علم سياست حرفي براي گفتن دارند و نظريه‌پردازان شرق و غرب که مي‌بينند و پيش‌بيني مي‌کنند و البته نظام و مکتب ما مهر تائيد بر آن مي‌گذارد تداوم اين انقلاب است انقلابي که در هيچ جاي دنيا به فرموده حضرت آقا بدون نام امام خميني (ره) شناخته‌شده نيست.
 
سردار افضلي تصريح کرد: بعد 1400 سال فرزندي از سلاله پاک رسول‌الله و سيدالشهدا که براي اولين بار در 23 ارديبهشت 1323 اولين بيانيه مبارزاتي خود را شروع کرد اگر حوادث عاشورا 1342 و قيام 15 خرداد و سخنراني حضرت امام نبود که رژيم بسيار نگران آن سخنراني بود که رژيم بسياري از روحانيون را واسطه کرده بودند که امام را از انجام سخنراني منصرف کنند؛ اما امام رسالت الهي داشت و به عينه مي‌ديد چه بلايي بر سر دين آورده‌اند.
 
وي بيان داشت: با توجه به تلاش‌هايي که براي لغو سخنراني‌هاي امام کردند و نتيجه‌اي نگرفتند ايشان را زندان کردند، تبعيد کردند ويارانش را به شهادت رساندند تا اين اتفاق ميمون صورت نگيرد ولي وقتي اراده خداوند باشد تا امري محقق گردد جن و انس هم ياراي مبارزه با او نخواهند بود.
 
وي خاطرنشان کرد: اين لياقت و توفيق براي ملت عزيز حاصل شد و حتي سناريوهاي مختلفي در جهت به سرانجام نرسيدن اين امر داشتند که امام به ايران بازنگردد و در سال 57 با انجام 4 سناريو اقدام خود را خواستند عملي کنند و درحرکتي که 19 بهمن اتفاق افتاد و امام آمد و همزمان با ورود امام انقلاب پيروز شد و تاکنون با توطئه‌ها و فتنه‌ها و نقشه‌هاي بسياري که کشيده‌اند براي سرنگوني انقلاب
 
وي اظهار داشت: براي سرنگوني انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي کرده‌اند و مي‌کنند و در اتاق‌هاي فکرشان هدف‌هايي را دنبال مي‌کنند ازجمله هدف استراتژي که تجاوز دشمن به خاک مقدس جمهوري اسلامي و تسلط کامل بر رودخانه اروند و لغو قرارداد الجزاير و رهبري برجهان عرب که تمام اين برنامه‌ها مقدمه ايست براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي
 
وي تصريح کرد: انقلاب ما هدفي بس والا دارد و وقتي به تاريخ انقلاب‌ها نگاه مي‌کنيم مي‌بينيم 4 گروه انقلاب داريم. انقلاب موقت مانند انقلاب تونس و مصر بعضي از انقلاب‌ها موفقيت‌هاي نسبي داشتند مثل قيام الجزاير و سودان و بعضي انقلاب‌ها در تاريخ به‌عنوان انقلاب موفق ثبت‌شده‌اند مثل انقلاب کبير فرانسه، چين و شوروي در سال 1917 اما تنها انقلابي که به‌عنوان انقلاب کامل به ثبت رسيده انقلاب بزرگ ايران است.
 
افضلي ادامه مي‌دهد: انقلاب اسلامي در کشور ايران کاري کرد که در هيچ جاي دنيا نظير آن کار انجام‌نشده است. از انقلاب کشور روسيه و شوروي گرفته، تا آنچه در هند و مصر و کشورهاي امريکاي لاتين و ديگر کشورهاي آفريقايي و آسيايي پيش آمد. در هيچ‌کدام از اين کشورها، آن حادثه‌اي که در ايران اتفاق افتاد، اتفاق نيفتاد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html