پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261807
مکتب امام (ره) باعث ايجاد روحيه مقاومت در برابر استکبار شد
تاریخ انتشار : 1402/03/14 13:49:57
نمایش : 328
کارشناس مسائل سياسي گفت: انقلاب اسلامي اميد و الگوي آزاديخواهان جهان است و مکتب امام (ره) باعث ايجاد روحيه مقاومت و تسليم‌ناپذيري ملت‌ها در برابر استکبار شده است.
سجاد شهراني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار به مناسبت چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانسوز بنيان‌گذار كبير انقلاب اسلامي ايران و در آستانه سالروز قيام پانزدهم خرداد گفت: همزمان با فرارسيدن چهاردهم خردادماه سالروز رحلت جان‌گداز امام خميني (ره)، دل‌هاي مؤمنان و انسان‌هاي آزاده جهان سرشار از ياد و خاطره آن عزيز سفرکرده است.
 
وي افزود:  چرا که امام خميني (ره) محبوب‌ترين رهبر در جهان معاصر شناخته‌شده است. امام خميني (ره) فقط متعلق به ملت شريف و شهيدپرور ايران نيست و امروز تمامي آزادگان جهان با هر زبان و فرهنگي درس آزادي‌خواهي را از خميني کبير مي‌آموزند.
 
شهراني ادامه داد: نهضت حضرت امام (ره)، نهضت خاص ايران نبود. انقلابي که حضرت امام (ره) نهضتش را استارت زد، براي ايران نبود بلکه براي اسلام بود و اين‌گونه بود که بحمدالله موفق هم شد و انقلاب به سراسر دنيا صادر شد.
 
وي خاطرنشان کرد: تمايز انقلاب اسلامي ما با ديگر انقلاب‌هاي دنيا اين بود که براي اينکه انقلاب سالم پيش برود و وسط راه نلغزد و منحرف نشود، ما يک رهبر شجاع و متصل و مغروق در خدا و عبد و مطيع لله داشتيم و اين عزت و اقتدار و ماندگاري انقلاب و صدور آن به سراسر عالم مرهون برکت وجود حضرت امام (ره) بود.
 
وي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران پديدهاي منحصربه‌فرد است که با اتکاء به ذات لايزال الهي و بر اساس توحيد و با محوريت بعثت، امامت، قرآن و سنت به منصه ظهور رسيده است.
 
شهراني به مکتب امام خميني (ره) هم اشاره‌اي داشت و گفت: مکتب امام (ره) باعث استقلال، عزت و خودباوري ملت ايران شد و ايشان ما مي‌توانيم را براي ملت ايران به ارمغان آورد، همان‌طور که در جنگ هشت‌ساله و دفاع مقدس مشاهده کرديم که رزمندگان اسلام به دشمنان اجازه ندادن حتي يک وجب از خاک ملت ايران را به يغما ببرند و در اين دفاع مقدس به پيروزي برسيم.
 
 
وي در پايان اظهار داشت: انقلاب اسلامي اميد و الگوي آزاديخواهان جهان است و مکتب امام (ره) باعث ايجاد روحيه مقاومت و تسليم‌ناپذيري ملت‌ها در برابر استکبار شده است.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html