پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261803
گل‌محمدي: کارمان هنوز تمام نشده/ هدفمان برد در 90 يا 120 دقيقه است
تاریخ انتشار : 1402/03/10 08:52:49
نمایش : 567
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دنبال اين هستيم که فصل ۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ايران را کامل‌تر و آن‌طور که مي‌خواهيم، تمام کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار فينال جام حذفي اظهار داشت: آخرين بازي فصل‌مان را در پيش داريم، تا اينجاي کار خوب جلو آمديم و قهرمان ليگ برتر شديم، ولي کارمان کامل نشده و دنبال اين هستيم که فصل را با قدرت و گرفتن جام ديگر تمام کنيم و اين موضوع هدف اصلي ماست.

وي در ادامه افزود: ديدم که برخي جاها نوشته‌اند پرسپوليس چون قهرماني ليگ برتر را گرفته يا استقلال جام نگرفته، انگيزه آنها بيشتر است. اين حرف درست نيست و انگيزه‌هاي‌مان براي گرفتن جام کم نمي‌شود. به‌خصوص اينکه دربي است و نتيجه‌اش براي هواداران مهم است. قطعا انگيزه‌مان کم نمي‌شود و بايد بيشتر از قبل بجنگيم، تمرکز کنيم و بدويم، سختي‌هاي زيادي داشتيم و آخر ليگ است و بازيکنان به‌لحاظ روحي و رواني و جسمي تحت فشار زيادي هستند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين خاطرنشان کرد: فردا به تنها چيزي که بايد فکر کنيم، پيروزي است. اميدوارم بتوانيم اول از نظر فني بازي خوبي انجام دهيم و در ادامه نتيجه بگيريم. استقلال از نظر فني نشان داده که فصل خوبي داشته. بازي‌هاي خوبي از استقلال ديديم و با احترام زياد برابر آنها قرار مي‌گيريم. از آن طرف بايد سعي کنيم کم‌اشتباه باشيم، چون بازيکناني دارند که در لحظه خوب تصميم مي‌گيرند، تأثيرگذار هستند و بايد آنها را مهار کنيم. بدون شک تقابل پرسپوليس و استقلال در فينال جام حذفي ديدني و جذاب خواهد بود، هر دو تيم داراي بازيکنان فني خوبي هستند و مي‌توانيم شاهد يک بازي مهيج باشيم.

گل‌محمدي در واکنش به درخواست باشگاه استقلال براي حضور داور خارجي در دربي تصريح کرد: بعد از آخرين دربي سر صحنه‌اي که توپ به دست گولسياني برخورد کرد، هجمه زيادي روي داوران به وجود آمد. شايد 90 درصد داوران داخلي و حتي خارجي گفتند آن صحنه پنالتي نبوده. خوشبختانه مثل آن صحنه در بازي‌هاي خارجي اتفاق افتاد و با توجه به داشتن VAR هيچ اتفاقي نيفتاد. اعتقاد دارم اگر قرار بود در آن دربي يک پنالتي اعلام شود، روي مهدي عبدي افتاد و خيلي از کارشناسان گفتند پنالتي محرز بود، با اين حال به آن نپرداختيم. متأسفانه روي بحث داوري مانور شد و شايد احتمال مي‌دادند دربي در جام حذفي برگزار مي‌شود و روي اين مسئله کار و سپس بحث داور خارجي را مطرح کردند. اينها براي اين بود که روي داور دربي فشار بگذارند. خوشبختانه خيلي از هجمه‌ها در چند روز گذشته برطرف شد.

وي در پاسخ به اين سؤال که پرسپوليس کارش را با قهرماني در ليگ تمام کرده و شايد ناراحت ناکامي در جام حذفي نباشد، يادآور شد: همان‌طور که ابتداي صحبت‌هايم گفتم مي‌خواهيم فصل را کامل‌تر تمام کنيم. جام حذفي است و مي‌خواهيم فصل را آن‌طور که دل‌مان مي‌خواهد تمام کنيم، هنوز کارمان تمام نشده و ادامه دارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اشتباهات داور در ديدار با هوادار و اينکه ممکن بود تيمش به فينال راه نيابد، گفت: فکر کنم همه متوجه اين قضايا شده‌اند و ديگر نيازي نيست توضيح بدهم. کساني که فوتبال را مي‌فهمند به جمع‌بندي رسيده‌اند و برداشت خوبي داشته‌اند. همه چيز مشخص است و بازي جديدي در پيش داريم و دوست دارم تمرکزم براي بازي فردا باشد. اين مسائل در فوتبال ايران و به‌خصوص دربي‌ها هست. براي تيم داوري فردا آرزوي موفقيت دارم و تيم خوبي قرار است در دربي قضاوت کند، اميدوارم بهترين فرد استاديوم از لحاظ تصميم‌گيري داور باشد و مطمئن هستم اين اتفاق خواهد افتاد.

گل‌محمدي درباره اينکه در صورت اشتباه داوري از جمله «روز سياه داور» باز هم استفاده خواهند کرد يا نه، ابراز کرد: درباره اتفاقي که نيفتاده، صحبت نمي‌کنم. پس از بازي درباره خيلي از مسائل از جمله داوري مي‌توان صحبت کرد. دنبال تمرين خوب براي تيم هستم و اين‌که تمرکز خوبي براي تعويض‌ها داشته باشم.

وي راجع به اينکه پرسپوليس در دو دربي اخير در جام حذفي در ضربات پنالتي شکست خورده است، تأکيد کرد: در اين هفته روي ضربات پنالتي کار کرده‌ايم. درون دروازه عليرضا بيرانوند را داريم که مهارت خاصي در گرفتن پنالتي دارد. اميدوارم کار به ضربات پنالتي نکشد و کارمان به اما و اگر کشيده نشود. هدف ما اين است که در 90 يا 120 دقيقه بازي را ببريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه وحيد اميري در فاز هجومي عملکرد بهتري دارد، خاطرنشان کرد: ارنج تيم براساس نياز تيم چيده مي‌شود. وحيد اميري، دفاع چپ، هافبک چپ و حتي پشت فوروارد بازي کرده. وحيد بازيکني است که در فوتبال ايران تکرار نمي‌شود و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم. او زحمات زيادي در تمرينات و بازي‌ها مي‌کشد و مي‌تواند الگوي مناسبي براي جوان‌ها باشد. هيچ وقت دوست ندارم فوتبالش تمام شود و دوست دارم 10 سال ديگر در فوتبال ما باشد. شخصيت او منحصربه‌فرد بوده و کمک زيادي به تيم کرده و توانسته بازيکنان را متحد کند. عيسي آل‌کثير نيز دوران سختي را سپري کرد و انگيزه بالايي براي ادامه مسابقات دارد. ما يک تيم هستيم و مجموعه خوبي از بازيکنان دور هم جمع شده‌اند که کارهاي بزرگي کرده‌اند و قابل تقدير هستند. بازيکنان ما در شرايط سخت تصميم‌هاي خوبي گرفتند و با وجود مشکلات دَم نزدند و فقط جنگيدند و مبارزه کرده‌اند، به وجود تک تک آنها افتخار مي‌کنيم.

گل‌محمدي در پاسخ به اين پرسش که چقدر اميدوار است مثل برانکو ايوانکوويچ قهرماني ليگ و حذفي را بگيرد و ميراث گذشته را ادامه دهد، گفت: همه مي‌دانيم در زمان برانکو با توجه به مشکلاتي که بود، چقدر توانست تيم را جمع کند و افتخارات زيادي را کسب کرد. او الگويي مناسب براي جوان‌ترها بود و خودم خيلي چيزها از رفتار، شخصيت و مسائل فني‌اش ياد گرفتم. برانکو پايه‌گذار خيلي از چيزها بود. البته بايد از مربياني که با پرسپوليس شروع کردند، ياد کنيم، مثل علي پروين که دوران بي‌پولي را سپري کردند تا تيم به اينجا برسد. مربيان زيادي داشتيم که براي پرسپوليس افتخار کسب کردند و برانکو يکي از اين مربيان است که زحمات زيادي کشيده‌اند و به وجود همه آنها افتخار مي‌کنيم و اميدوارم ادامه‌دهنده راه‌شان باشيم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر نگراني هواداران پرسپوليس از آينده حضورش روي نيمکت سرخپوشان گفت: الان واقعا اينکه بخواهيم با طرح اين مسائل ذهن‌ها را درگير کنيم، مناسب بازي فردا نيست. من يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. پس از بازي درباره اينکه چطور کار را ادامه دهيم با مسئولان پرسپوليس جلسه‌اي برگزار مي‌کنيم و بهترين تصميم را خواهيم گرفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html