پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261802
ششمين نمايشگاه تخصصي گلخانه، تجهيزات و نهاده‌ها در شهرکرد افتتاح شد
تاریخ انتشار : 1402/03/10 08:50:09
نمایش : 525
رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: ششمين نمايشگاه تخصصي گلخانه، تجهيزات و نهاده‌ها و سومين نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي در شهرکرد افتتاح شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حسين برزگر در حاشيه افتتاح ششمين نمايشگاه تخصصي گلخانه، تجهيزات و نهاده‌ها و سومين نمايشگاه تخصصي گل و گياهان زينتي در شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: با توجه به پتانسيل‌ها و قابليت‌هاي استان در اين حوزه نمايشگاهي منحصر به فرد آغاز شد که تا 12 خرداد ماه از ساعت 16 الي 22 شب ادامه دارد.
 
وي افزود: توليدکنندگان گلخانه‌اي و گل و گياهان زينتي و پيمانکاران سازه‌هاي گلخانه‌اي از 20 استان کشور و همچنين از شهرستان‌هاي استان، در اين نمايشگاه حاضر هستند و استقبال خوبي از آن صورت گرفته است.
 
رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: استان يکي از استان‌هاي پيشرو است که نمايشگاه توليدات گلخانه‌اي و گل و گياهان زينتي را به‌صورت تخصصي برگزار مي‌کند.
 
برزگر عنوان کرد: عرضه انواع گل‌هاي زينتي و آپارتماني، معرفي محصولات گلخانه‌اي به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل و گياه از اهداف برپايي اين نمايشگاه است.
 
وي با اشاره به اينکه صنعت گل و گياهان زينتي و آپارتماني از قابليت‌هاي بالقوه فراوان در درآمدزايي و ايجاد اشتغال برخوردار است، خاطرنشان کرد: براي بهره‌گيري از فرصت‌هاي مثال‌زدني در صنعت گل و گياه بايد به علم و فناوري روز مجهز شويم.

 رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: محصولات گلخانه‌اي و گل و گياهان زينتي از اهميت بسيار زيادي در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراين اگر سرمايه‌گذاري درست و حمايت‌هاي کافي در اين عرصه انجام شود، به يقين مي‌توان به درآمد خوبي در حوزه گلخانه و گياهان زينتي دست پيدا کرد.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html