پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261771
حمايت بيش از ۱۷ هزار حامي از فرزندان ايتام و محسنين در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1402/02/17 21:59:53
نمایش : 546
مدير کل کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت: ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامي از ۶ هزار و ۱۰۰ فرزند ايتام و محسنين در چهارمحال و بختياري حمايت مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جاسم محمدي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: يکي از برنامه‌هايي که در مجموعه امداد اجرا مي‌شود براي رسيدگي به حال محرومين و نيازمندان خصوصاً فرزندان ايتام و بچه‌هاي محسنين است.

وي با اشاره به اينکه در مجموعه امداد در حال حاضر ۶ هزار و ۱۰۰ فرزند ايتام و محسنين داريم تصريح کرد: بچه‌هاي محسنين بچه‌هايي هستند که پدر دارند اما به هر دليلي توانايي و کمک کردن به بچه‌ها را ندارد و الزاماً هم بد سرپرست نمي‌باشد.

محمدي ادامه داد: از شش هزار و ۱۰۰ فرزند امداد تا قبل از ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامي در داخل، خارج از استان و خارج از کشور حمايت مي‌کردند.

وي تصريح کرد: يک حرکت بسيار خوبي در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد که با اطلاع رساني و آگاهي بخشي و خصوصاً با هدف ترويج فرهنگ خير و احسان و حمايت از ايتام در سراسر کشور انجام گرفت که همين امر سال بسيار خوبي را در ماه مبارک رمضان رقم زد.

محمدي يادآور شد: هزار و ۵۰۰ حامي جديد به حاميان ما در استان اضافه شده است و اميدواريم بتوانيم از اين فرصت در خدمت رساني بهتر و مؤثر تر و سريع‌تر به جامعه هدف و خصوصاً به فرزندان اقدام کنيم.

وي اذعان داشت: آن‌هايي که آمادگي دارند و مي‌خواهند حامي فرزندان ايتام و محسنين شوند مي‌توانند به کميته امداد و مرکز نيکوکاري مراجعه کنند و حتي اگر بخواهند راحت تر اين اتفاق براي آنها بيافتد با مراجعه به سامانه اکرام مي‌توانند ثبت نام کرده و از هر شهر و روستايي از استان خودمان به عنوان حامي از اين فرزندان حمايت کنند.
محمدي افزود: کد دستوري *۸۸*۰۳۸# اين ظرفيت را دارد که با اعلام آمادگي از اين کد دستوري با همکاران کميته امداد تماس گرفته و آنها هم به خيل عظيم حاميان اضافه شود.

وي خاطر نشان کرد: کميته امداد براي هر فرزندي شناسنامه‌اي را تهيه کرده که در اين شناسنامه آن مشخصات کلي افراد سادات يا غير سادات همچنين در چه منطقه و شهري زندگي مي‌کنند و در انتها يک کد ۱۶ رقمه مختص هر کدام از اين فرزندان است که حامي مي‌تواند وقتي بخواهد پرداختي را انجام دهد به راحتي مي‌تواند براي فرزند معنوي خود اين عنايت را داشته باشد و به محض اينکه پرداختي انجام شده باشد يک پيامک براي خود فرد و يک پيامک براي مجموعه امداد مي‌آيد که در جريان قرار گيرد که چه خدماتي را دنبال کرده‌ايم.

محمدي در پايان اذعان داشت: ميانگين پرداختي کميته امداد به فرزندان ايتام در سال گذشته چيزي بالغ بر يک ميليون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است که نرم ميانگين آن در سراسر کشور نزديک به ۸۰۰ هزار تومان است و براي بچه‌هاي محسنين نزديک به ۸۰۰ هزار تومان است که ميانگين آن در کشور ۵۰۰ هزار تومان است که امدواريم اتفاق خوبي رقم بخورد و از مجموع ۳۰۰ حامي سال گذشته جمعاً ۶۴ ميليارد تومان اين ۱۷ هزار و ۳۰۰ حامي در سال ۱۴۰۱ به کميته امداد و به اين فرزندان کمک شده است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html