پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261690
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان
برگزاري بيش از 110 عنوان برنامه در شهرستان فارسان به مناسبت دهه فجر
تاریخ انتشار : 1401/11/12 14:17:13
نمایش : 504
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از برگزاري بيش از 110 عنوان برنامه به‌منظور گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شهرستان فارسان خبر داد.
عليرضا عربي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار از برگزاري بيش از 110 عنوان برنامه در شهرستان فارسان در ايام‌الله دهه فجر و گراميداشت چهل و چهارمين سالگرد شکوهمند پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.
 
عربي از برگزاري رژه موتوري، رزمايش فرهنگي الي بيت‌المقدس در محل مساجد و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، گلباران قبور مطهر شهدا و سرکشي از خانواده‌هاي شهدا ، برگزاري مسابقه کتاب‌خواني از کتاب صعود 40 ساله، برگزاري مسابقات ورزشي مختلف نظير فوتبال، واليبال و .. براي بسيجيان و عموم مردم ، برگزاري يادواره شهداي خانگي و برگزاري نمايشگاه انقلاب به‌عنوان برنامه‌هاي شاخص اين دهه نام برد
 
و بيان داشت: در زمينه بسيج دانش‌آموزي و براي دانش آموزان و آينده‌سازان انقلاب نيز برنامه‌هاي به خصوصي در نظر گرفته‌شده است که ازجمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به زنگ انقلاب در مدارس، برگزاري نشست‌هايي با موضوع جهاد تبيين در مدارس و برگزاري مسابقات ورزشي و نقاشي و کتاب‌خواني با موضوع دهه فجر و انقلاب و دستاوردهاي آن در مدارس سطح شهرستان اشاره کرد.
 
وي در پايان گفت: در اين چهل و چهارسالي که از عمر با برکت انقلاب اسلامي مي‌گذرد انقلاب ما نويدبخش آزادي و عزت در جهان بوده و دستاوردهاي زيادي را براي کشور و مردم ما داشته است و همين دستاوردها باعث شده تا مردم دل‌بسته انقلاب باشند و اين انقلاب را از خودشان بدانند و علي‌رغم همه فشارها و مشکلات پاي‌کار انقلاب باشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html