پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261689
سپاه يکي از بزرگ ترن حاميان اين انقلاب و مردم است
تاریخ انتشار : 1401/11/12 13:27:33
نمایش : 440
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: دشمن مي‌داند که سپاه يکي از بزرگ ترن حاميان اين انقلاب و مردم است و هرگاه خيال تجاوزگري به سرشان بزند با سپاه طرف هستند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به مناسبت فرارسيدن چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر جمعي از پاسداران و بسيجيان شهرستان فارسان با حضور در دفتر امام‌جمعه اين شهر با آرمان‌هاي انقلاب و امام امت تجديد پيمان کردند.
 
 در اين برنامه ابتدا عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحيه فارسان ضمن گزارش مختصري از برنامه‌هايي که براي دهه فجر در شهرستان در نظر گرفته‌شده است سپاه را عضو جدانشدني از انقلاب و مردم دانست و عنوان کرد : دشمن مي‌داند که سپاه يکي از بزرگ ترن حاميان اين انقلاب و مردم است و هرگاه خيال تجاوزگري به سرشان بزند با سپاه طرف هستند .
 
وي تصريح کرد: لذا هميشه در وهله اول سعي دارند تا سپاه را تخريب کنند اما در محاسبات خود اشتباه مي‌کنند و نمي‌دانند که سپاه از جنس مردم و در دل مردم است و از مردم و انقلاب جدانشدني است.
 
در ادامه حجت‌الاسلام محسن ملک پور ضمن خوش‌آمد گويي به پاسداران و بسيجيان گفت: دشمنان خبيث نظام و انقلاب براي دشمني خود راهکارهايي جديد را پيش‌گرفته‌اند قبلاً مثلاً با ترور چهره‌هاي انقلاب و يا با استخدام عده‌اي خائن و وطن‌فروش سعي در کارشکني داشتند اما امروزه خباثت را به اوج رسانده و سعي دارند تا با جوسازي و کتمان حقايق و فضاسازي از طريق فضاي مجازي حقايق را وارونه جلوه دهند.
 
وي بيان داشت: مشکلات را بزرگ و دستاوردهاي نظام و انقلاب را کوچک نشان داده و بين مردم و انقلاب و حتي بين مردم اختلاف‌افکني کنند و همان‌طور که رهبر حکيم و فرزانه انقلاب بارها تأکيد کرده‌اند بزرگ‌ترين راهکار مقابله با اين حربه جهاد تبيين است.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت:  عزيزان جهاد تبيين را جدي بگيريد و آن را در عمل اجرا کنيد و جهاد تبيين را چهره به چهره پيش ببريد.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html