پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261684
دشمنان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دل مردم ايران جاي دارد
تاریخ انتشار : 1401/11/07 16:47:54
نمایش : 457
امام‌جمعه فارسان گفت: دشمنان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دل مردم ايران جاي دارد و با اين تهمت‌ها و تحريف‌ها، فاصله بين مردم و فرزندانشان نمي‌افتد و اگر لازم باشد همه لباس سبز پاسداري که نماد افتخار و عزت انقلاب است را به تن کرده و افتخار خواهند کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: در آغاز ماه نخست از ۳ ماه فصل بندگي يعني در ماه رجب قرار داريم به همه شما تبريک عرض مي‌کنم. در بعضي از روايات دارد که ماه رجب ماه خدا است؛ چون رحمت خدا در اين ماه بر بندگانش سرازير است و چون رسول خدا در ۲۷ رجب اين ماه مبعوث به رسالت شد، پس ماه رسول خدا هم هست و همچنين چون اميرالمؤمنين در سيزدهم اين ماه به دنيا آمد پس ماه ولايت هم هست. مي‌بينيد که از همه جهت اين ماه، ماه ويژه‌اي است.
 
وي افزود: ماه رجب يکي از بهترين فرصت‌ها براي تقويت ايمان و تقوا است. اميرالمؤمنين عليه‌السلام در خطبه ۱۹۸ از نهج‌البلاغه فرمود: تقوا داروي بيماري‌هاي روحي، مايه بينايي و درمان بي‌بصيرتي‌ها، شفاي بيماري‌هاي ظاهري، مايه صلاح تباهي‌هاي باطني، سبب پاکي آلودگي‌هاي دروني، عامل زدودن غبار مزاحم از ديدگان حقيقت‌بين، مايه آرامش و از بين رفتن ناآرامي‌ها و اضطراب‌ها و روشني ظلمت‌هاي وجودي است.
 
 
امام‌جمعه فارسان به جنگ ترکيبي دشمن اشاره داشت و بيان داشت: استکبار جهاني با تمام عده و عُده‌اش با طراحي جنگ ترکيبي برعليه ايران در اين نوبت هم شکست خورد. هيچ‌کدام از نقشه‌هايش به نتيجه نرسيد. از اين ناکامي هم که داشته به‌شدت عصباني است؛ لذا به اقدامات جديد براي جبران شکست‌ها و احتمال پيروزي‌هاي آينده دست‌زده است؛ تا مردم را مأيوس کند يا عصباني کند، وحدت ملي را خدشه‌دار کند عمق راهبردي منطقه‌اي ايران را از بين ببرد، به‌خصوص ازنظر ديپلماسي تنش‌هايي را درست کند که اين روزها مي‌بينيد و مي‌شنويد که فراخوان مي‌زنند، فاصله بين مردم و امام جامعه به وجود بياورد، از روي عصبانيت و کينه اقدام کردند به لجن‌پراکني و اهانت به ساحت رهبر معظم انقلاب و مرجعيت ديني، کسي که رهبري او را آزادي‌خواهان جهان پذيرفته‌اند. توسط هفته‌نامه‌اي باسابقه‌اي روشن از توهين و ناسزاگوئي به انبياء الهي و رهبران ديني، آن‌هم در کشور فرانسه که خود را مهد و نماد به‌اصطلاح تمدن و آزادي مي‌داند.
 
وي اظهار داشت: اگر کسي کمي تاريخ فرانسه را مطالعه کند به‌خوبي مي‌فهمد که مدافع حقوق بشر بودنشان دروغي بيش نيست. فقط جمجمه‌ هزاران مسلمان کشته‌ي انقلاب الجزاير از مرد و زن و کودک بي‌گناه که در موزه مردم‌شناسي پاريس نگهداري مي‌شود براي رسوايي آنان کافي است.
 
وي تصريح کرد: همين‌که ميزباني تروريست‌هاي جنايتکاري را که ۱۷ هزار نفر از مردم ما را به شهادت رساندند مي‌کنيد براي منفور شدن شما در نزد ملت ما کافي است يا توهين به قرآن و مثل‌اينکه مثلاً بخواهند سپاه پاسداران را در رديف تروريست‌ها قرار بدهند و امثال اين‌ها که اين فقره هم هوشياري مردم و مسئولين و هدايت‌هاي سيدنا القائد، کيد دشمنان را به خودشان بر خواهد گرداند و وعده‌هاي الهي را محقق خواهد کرد ان‌شاءالله.
 
حجت‌الاسلام ملک پور به قطعنامه پارلمان اروپاه اشاره داشت و گفت: پارلمان اروپا قطعنامه‌اي داده است؛ گفته سپاه تروريست است. يا اعضاي مجلس نمايندگان آمريکا قطعنامه‌اي در حمايت از اغتشاشات ايران تصويب کرده اولاً اين دخالت در امور کشور است و يک جنگ رسانه‌اي است. خودشان هم مي‌دانند که حرف بي‌ربطي زده‌اند و دارند حرف بي‌ربطي مي‌زنند مگر مي‌شود طبق قواعد بين‌المللي نيروي رسمي نظامي کشوري را تروريست اعلام کرد؟ اصلاً سابقه هم ندارد. البته دفعه قبل هم‌چنين کاري را يک‌قسمتي انجام دادند که بلافاصله مجلس اقدام کرد و در اين نوبت هم قطعاً اقداماتي را خواهند داشت.
 
وي افزود: دشمنان بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دل مردم ايران جاي دارد و با اين تهمت‌ها و تحريف‌ها، فاصله بين مردم و فرزندانشان نمي‌افتد و اگر لازم باشد همه لباس سبز پاسداري که نماد افتخار و عزت انقلاب است را به تن کرده و افتخار خواهند کرد.
 
وي بيان داشت: چقدر پارلمان اروپا بدبخت شده که بايد با لابي ضدانقلاب‌ها و منافقين و صهيونيست‌ها عليه ايران مشق شب بنويسند. خيال مي‌کنند با اين موجي که راه انداخته‌اند مي‌توانند برجام را به نفع خودشان با فشار سياسي و امتياز گيري احيا کنند. اگر سپاه نبود و اقداماتي که سردار شهيد قاسم سليماني رضوان‌الله عليه کرد نبود، امروز اروپا از عمليات‌هاي تروريستي داعش در امان نبود. اگر مرزباني نظامي و انتظامي ايران نبود، مواد مخدر، زندگي در اروپا را افسانه کرده بود.
 
 
امام‌جمعه فارسان گفت: ايام دهه فجر انقلاب يکي از فرصت‌هاي ناب براي تبيين است. جهاد تبيين را در اين دهه همه به عهده بگيرند، هرکس به‌اندازه خودش در چهار محور و مسئله. اين ۴ سؤال جدي را براي همه مردم به‌خصوص نسل جوان تبيين کنيد؛ که يک؛ چرا انقلاب کرديم؟ دو؛ چگونه انقلاب کرديم؟ بحث‌هاي مفصل و نغزي اينجا وجود دارد که جوان‌ها اگر بدانند و توجه داشته باشند برايشان خيلي مفيد است.
 
در پايان نماز جمعه اين هفته شهر فارسان نمازگزاران در پي اهانت به قرآن کريم در کشور سوئد و سکوت مرگبار مجامع بين‌المللي در مقابل اهانت به مقدسات، اين عمل را محکوم کردند.
 
راسموس پالودان يک شهروند تندرو و اسلام‌ستيز سوئدي - دانمارکي روز شنبه اول بهمن در اقدامي موهن، يک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکيه در پايتخت سوئد سوزاند. او براي اين کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

اين اقدام غيرانساني شهروند اروپايي از سوي کشورهاي مسلمان به‌شدت محکوم شد. مصر، کويت، ايران، امارات متحده عربي، الازهر مصر، مجمع جهاني علماي مسلمان، قطر، عربستان، اندونزي، اردن، مغرب، سازمان همکاري اسلامي، شوراي همکاري خليج‌فارس، ترکيه و گروه انصار الله نسبت به اين اقدام و تکرار آن بيانيه صادر کردند و در مورد گسترش اقداماتي که باعث بي‌حرمتي به اديان و تشديد خشونت‌ها شود، هشدار دادند.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html