پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261683
بمب نقل‌وانتقالاتي در حال انفجار؛ بازگشت قلي‌زاده به ايران؟
تاریخ انتشار : 1401/11/05 12:59:16
نمایش : 751
وينگر ملي‌پوش ايراني تيم فوتبال شارلواي بلژيک به اين باشگاه درخواست جدايي داده و از باشگاه‌هاي بزرگ ليگ برتر ايران به‌عنوان مقصد جديد او ياد شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ طي روزهاي گذشته رسانه‌هاي معتبر بلژيکي از درخواست جدايي علي قلي‌زاده، وينگر تکنيکي تيم ملي فوتبال کشورمان از باشگاه شارلوا به علت مشکلات شخصي خبر داده‌اند و مدعي شده‌اند که قرارداد اين ستاره ايراني با تيم بلژيکي به‌زودي طي توافقي پايان خواهد يافت.

اخبر نقل‌وانتقالاتي حاکي از اين مسئله هستند که بنا بر مسائل خانوادگي، قلي‌زاده تصميم گرفته که به ليگ برتر فوتبال کشورمان برگردد و پس از گذشت نزديک به ۵ سال جدايي از تيم فوتبال سايپا، بار ديگر شانس خود را در ليگ کشورمان دنبال کند که همين مسئله شايعات بسياري را درباره مقصد جديد وينگر ۲۶ ساله ملي‌پوش به‌وجود آورده است.

پيش از اين گفته مي‌شد که تيم فوتبال الاتحادکلباي امارات متحدۀ عربي به سرمربي‌گري فرهاد مجيدي يکي از علاقه‌مندان به جذب قلي‌زاده و اميرحسين حسين‌زاده، بازيکنان ايراني شاغل در ژوپيلرليگ بلژيک بوده اما به‌نظر مي‌رسد که باشگاه‌هاي ايراني هم نگاهي جدي به قلي‌زاده داشته باشند و در واقع مشتريان او در خاورميانه کم نيست.

قلي‌زاده البته روز گذشته طي مصاحبه‌اي گفت: پيشنهاداتي از ليگ برتر ايران دارم اما هنوز هيچ پيشنهاد رسمي و تماس مستقيمي از سوي باشگاه استقلال و پرسپوليس با من صورت نگرفته. طبيعتا اگر پيشنهاد رسمي برسد، حتما به آن فکر خواهم کرد و تصميم مي‌گيرم. هنوز چيزي مشخص نيست تا پايان فصل با شارلوا قرارداد دارم.

همين موضوع باعث شده تا با توجه به شرايط نامشخص مالي باشگاه استقلال و نياز باشگاه پرسپوليس به پر کردن خلأ مهاجم و هافبک راست، احتمال سرخ‌پوش شدن قلي‌زاده بيش‌تر باشد. قلي‌زاده طي ۵ فصل حضور در شارلوا در ۱۳۴ بازي، ۲۱ گل به ثمر رساند؛ او در  اين فصل نيز تنها ۲۰ بار براي شارلوا به ميدان رفت و تنها يک بار موفق به گلزني شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html