پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261682
تشکيل 25 کميته تخصصي ستاد برگزاري دهه‌ فجر در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1401/11/05 12:38:35
نمایش : 681
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات استان چهارمحال و بختياري گفت: امروز دومين جلسه ستاد دهه‌فجر استان با حضور 25‌کميته تخصصي در محل شوراي هماهنگي تبليغات‌اسلامي تشکيل شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ موسي انصاري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات‌اسلامي چهارمحال و بختياري ظهر امروز در حاشيه دومين جلسه کميته هاي تخصصي دستگاه‌هاي اجرايي استان از برگزاري هرچه بهتر آئين‌هاي دهه‌فجر انقلاب‌اسلامي خبر داد و گفت: امروز دومين جلسه ستاد دهه‌فجر استان با حضور 25‌کميته تخصصي در محل شوراي هماهنگي تبليغات‌اسلامي تشکيل شد.

وي افزود: عملکرد و گزارشات مختلفي از ابتداي جلسه با همراهي دوستان مطرح شد و تمامي کميته‌ها با زير مجموعه‌هاي خود در شهرستان‌ها جلسات را برگزار کردند و آين نامه‌ها برگزاري دهه‌فجر ابلاغ شده است.

انصاري تصريح کرد: ويژه برنامه تاريخي 12 بهمن (حضور حضرت امام‌خميني (ره) به کشور) راس ساعت 9 صبح از محل فرودگاه تا مصلي بزرگ شهرکرد با حرکت نمادين خودرويي و موتوري تدارک و برنامه‌ريزي شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: پيش‌بيني شده است در اين ويژه برنامه از ظرفيت دستگاه‌ها و خودروهاي مردمي استفاده شود و همچنين به مناسبت ميلاد با سعادت امام جواد (ع) که مقارن با 12 بهمن‌ماه و آغاز دهه‌فجر است برنامه‌ي جشني در مصلي بزرگ امام‌خميني (ره) شهرکرد با حضور اکثريت مردم و مسئولين برگزار خواهد شد.

انصاري با اشاره به اينکه در خصوص ساير برنامه‌هاي دهه‌فجر در کميته‌ها برنامه ريزي خوبي از جمله برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و ورزشي صورت گرفته بيان داشت: از ظرفيت هنرمندان در برنامه هاي دهه فجر بيشترين استفاده خواهد شد.

وي افزود: اهداف تمامي اين برنامه ها اين است که بتوانيم دستاورد هاي 44 ساله انقلاب اسلامي را از زبان هنرمندان و خبرنگاران و رسانه‌ها به تصوير بکشيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت:  بخش بصيرتي و روشنگري در راستاي حرکت اخير دشمنان در 4ساله گذشته که با هجمه‌هاي سنگين، فضاي رسانه و مجازي و امنيتي کشور رابهم ريخته است، يکي از مهمترين اهداف برگزاري مراسمات دهه‌فجر امسال مي‌باشد.

انصاري در آخر بيان کرد: امسال کميته هاي ويژه کودک و نوجوان ويژه برنامه‌هاي متنوعي را از جمله کتابخواني، مسابقات نقاشي، قصه‌گويي را از ظرفيت خود جوانان تدارک ديده است، همچنين 400ويژه برنامه در خصوص جوانان‌ و نوجوانان خصوصا مسابقات ورزشي و فرهنگي در شهرستان‌هاي دهگانه استان تدارک و برنامه ريزي شده که در ايام دهه‌فجر اجرا خواهد‌شد.

انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html