پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261680
هدف از بازرسي‌‌هاي سرزده مچ‌گيري نيست، بلکه ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم است
تاریخ انتشار : 1401/11/05 12:07:45
نمایش : 452
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هدف از بازرسي‌هاي سرزده مچ‌گيري نيست، بلکه حل مشکلات و ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم هدف اصلي اين سرکشي‌ها است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ شهاب قائدي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري هدف از انجام بازرسي‌هاي سرزده را کمک به اجراي قانون در ادارات و آشنايي مردم به حقوق خود دانست.

وي افزود: هدف از بازرسي‌ها مچ‌گيري نيست، بلکه حل مشکلات و ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم هدف اصلي اين سرکشي‌ها است.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: بسياري از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسي‌هاي سرزده در گذشته مرتفع شده است که اين مسئله نشان از تاثير مثبت اين بازرسي‌ها دارد.

قائدي بر ادامه بازرسي‌هاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي تاکيد کرد و گفت:  گزارش اين‌ بازرسي‌هاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي تقديم استاندار خواهد شد و همچنين نقاط ضعف و قوت به مديرکل دستگاه اعلام مي‌شود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html