پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261667
پيش‌بيني بارش برف در چهارمحال و بختياري از جمعه
تاریخ انتشار : 1401/10/21
نمایش : 688
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: از بعدازظهر روز جمعه يک سامانه بارشي جديد وارد استان مي‌شود که بيشتر فعاليت آن در نيمه غربي و به‌صورت برف است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهران چراغ‌پور مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: طي سامانه اخير شاهد بارش‌هاي خوبي در سطح استان بوديم و تمامي ايستگاه‌ها گزارش بارش برف را داشتند.

وي تصريح کرد: اين سامانه از استان خارج شده است و صبح امروز در برخي از مناطق شاهد بروز مه بوديم و بارش برف‌ريزه به دليل برودت و رطوبت موجود در هوا از برخي مناطق گزارش شده است.

چراغ‌پور ادامه داد: ارتفاع برف باريده شده طي اين سامانه در شهرکرد ۲۵ سانتي‌متر، بروجن ۲۵ سانتي‌متر، لردگان ۱۰ سانتي‌متر، چلگرد ۶۷ سانتي‌متر، اردل ۱۷ سانتي‌متر، فارسان ۳۸ سانتي‌متر، سامان ۳۶ سانتي‌متر، بن ۳۰ سانتي‌متر، سورشجان ۳۵ سانتي‌متر، فرخشهر ۳۰ سانتي‌متر، ايلبگي ۲۸ سانتي‌متر، مالخليفه ۳۰ سانتي‌متر، بلداجي ۲۷ سانتي‌متر و دوآب‌صمصامي ۴۷ سانتي‌متر گزارش شده است.

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري بيان داشت: براي امروز آسمان استان کمي تا قسمتي ابري در بعدازظهر افزايش ابر و بارش‌هاي پراکنده‌اي را در نيمه شرقي، شمال شرق، قسمت‌هايي از بروجن، قسمت‌هايي از شهرکرد و سامان انتظار داريم که بارش‌هاي قابل ملاحظه و موثري نيستند.

وي يادآور شد: براي فردا کاهش محسوس دما پيش‌بيني مي‌شود و آسمان کمي تا قسمتي ابري خواهد بود، از بعدازظهر روز جمعه سامانه بارشي جديدي وارد استان مي‌شود که بيشتر فعاليت آن در نيمه غربي، شهرستان‌هاي کوهرنگ، اردل، فارسان، قسمت‌هايي از کيار و در جنوب در قسمت‌هايي از لردگان و خانميرزا بوده و بارش‌ها به‌صورت برف است.

چراغ‌پور با اشاره به اينکه اين سامانه تا اواسط روز شنبه در استان فعال است اضافه کرد: بارش‌ها طي فعاليت اين سامانه در نواحي کوهستاني مي‌تواند موجب اختلالات جاده‌اي شود و لغزندگي جاده‌ها شود.

مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري يادآور شد: توصيه مي‌شود مردم از سفرهاي غيرضروري اجتناب کنند و درصورت لزوم رانندگان تجهيزات لازم زمستانه را به‌همراه داشته باشند.

وي بيان داشت: امروز صبح لردگان با کمينه دماي پنج درجه سانتي‌گراد زير صفر سردترين ايستگاه استان بود و در گرم‌ترين ساعت مالخليفه با بيشينه دماي هفت درجه سانتي‌گراد بالاي صفر به‌عنوان گرم‌ترين ايستگاه به ثبت رسيد.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html