پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261640
تاکيد رئيسي بر دسترسي ارزان مردم به اقلام اساسي
تاریخ انتشار : 1401/09/14 10:41:55
نمایش : 814
رئيس جمهور پرهيز از اتخاذ تصميمات و اقدامات تورم‌زا را رويکرد اساسي دولت سيزدهم دانست و از مسئولان مربوط خواست در تنظيم لايحه بودجه براي تسهيل دسترسي آسان و ارزان آحاد جامعه به پنج اولويت اساسي اقلام خوراکي، آب، مسکن، سلامت و خودرو برنامه‌ريزي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي رئيس جمهور در جلسه  هيئت دولت با اشاره به آماده‌سازي لايحه بودجه سال 1402 کل کشور، بر لزوم بازنگري نهايي اين لايحه قبل از ارائه به مجلس شوراي اسلامي به منظور تطبيق احکام و جداول آن با رويکرد ضد تورمي دولت تاکيد کرد

رئيس جمهور پرهيز از اتخاذ تصميمات و اقدامات تورم‌زا را رويکرد اساسي دولت سيزدهم دانست و از مسئولان مربوط خواست در تنظيم لايحه بودجه براي تسهيل دسترسي آسان و ارزان آحاد جامعه به پنج اولويت اساسي اقلام خوراکي، آب، مسکن، سلامت و خودرو برنامه‌ريزي و اقدام کنند.

«صرفه‌جويي در هزينه‌ها» و «افزايش بهره‌وري در دولت» از ديگر تاکيدات رئيس جمهور در جلسه امروز هيئت وزيران بود و وزارتخانه‌ها و نهادهاي دولتي ملکف شدند تحقق اين اهداف را در اولويت‌هاي کاري خود قرار دهند.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تغييرات در شوراي اطلاع‌رساني دولت، از رئيس جديد اين شورا خواست که همه ظرفيت‌ها را براي هماهنگي دستگاه‌ها در اطلاع‌رساني به موقع، دقيق و شفاف و تبيين عملکرد دولت براي افکار عمومي و تقويت روابط مردم با دولت به کار گيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html