پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261619
عده‌ايي به خيال خود از آن سوي دنيا قصد هدايت جوانان و نوجوانان ايراني را دارند/ افسران جنگ نرم، مقابله کنندگان با فتنه دشمنان
تاریخ انتشار : 1401/08/28 13:28:55
نمایش : 934
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت: عده‌ايي در آن سوي دنيا نشستند و در فضاي مجازي جوانان و نوجوانان ايران را به خيال خود هدايت مي‌کند و در اين ميان اين افسران ‌جنگ نرم هستند که با توليدات خود در حوزه ديجيتال و فضاي مجازي در حال مبارزه با حملات دشمنان هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; سردار علي‌محمد اکبري  در آيين اختتاميه چهارمين رويداد ملي توليد محتوي ديجيتال بسيج استان چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور از تلاش‌هاي صورت گرفته در خلل رويداد توليد محتوي ديجيتال بازديد کرد و رضايتمندي خوبي از نحوه برگزاري داشت.
 
وي افزود: نگاه به چهره تک‌تک نوجواناني که در اين رويداد شرکت کردند يادآور نوجوانان و جوانان دوران ابتداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است که براي اعزام به جبهه حتي دست در شناسنامه خود مي‌بردند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) ادامه داد: ياد شهداي دانش‌آموز و دانشجو هميشه و تا ابد در دل ايرانيان زنده است و زنده مي‌ماند.
 
اکبري عنوان کرد: عده‌ايي در آن سوي دنيا نشستند و در فضاي مجازي جوانان و نوجوانان ايران را به خيال خود هدايت مي‌کند.
 
وي خاطرنشان کرد: فتنه‌ايي که اين روزها شاهد آن هستيد هيچ رهبريي ندارد هر کسي در هر گوشه‌ايي نشسته و مردم به‌ويژه نوجوانان را تحريک مي‌کند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) اضافه کرد: در اين ميان اين افسران ‌جنگ نرم هستند که با توليدات خود در حوزه ديجيتال و فضاي مجازي در حال مبارزه با حملات دشمنان هستند.
 
اکبري بيان کرد: جوانان و نوجوانان افتخار ايران اسلامي هستند و بايد پرچم انقلاب اسلامي ايران را به دست صاحب آن حضرت صاحب الزمان مهدي موعود (عج) برسانند.
 
وي تاکيد کرد: اگر جوانان و نوجوانان در فضاي مجازي فريب مي‌خورند چون ارتباط آن‌ها با فضاي حقيقي کم است، لذا اگر قرار است در عرصه فضاي مجازي فعاليت کنيم بايد سعي کنيم ارتباط خود را با هر دو فضا حفظ کنيم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) گفت: طرح‌ها و توليداتي که در اين دو روز در رويداد توليد محتوي ديجيتال بسيج در چهارمحال و بختياري توليد شد، بسيار خوب و قابل تقدير است، اميد است شما همچون رزمندگان در جنگ سخت يک لحظه از دشمت غفلت نکنيد کما اينکه اين روزها مي‌بينيم دشمن حتي بيشتر از جنگ نرم ورود کرده و عليه ملت ايران توليدات مخرب توليد مي‌کند.
 
اکبري افزود: در عمر بيش از ۴۰ ساله انقلاب اسلامي ايران بيش از ۲۸ جنگ علاوه بر جنگ هشت ساله بر ايران تحميل شده است که هدف همه آن‌ها استعمار و استسمار ملت ايران است.
 
وي ادامه داد: نگاه کنيد اغتشاشگران اين روزها کدام جبهه را هدف قرار داده‌اند همان پايگاه‌هايي که مدافع انقلاب هستند از گزند آن‌ها در امان نيست، دشمن بزرگ ملت ايران استکبار جهاني است و بايد از فرصت‌ها استفاده کنيم تا با تهديدات اين دشمن بزرگ مقابله نماييم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) در پايان تصريح کرد: تشکر ميکنم از مجموعه فضاي مجازي بسيج استان چهارمحال و بختياري که رويداد ارزشمند توليد محتوي ديجيتال را برگزار کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html