پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261606
ارتباط چين، روسيه و ايران منجر به شکست آمريکا خواهد شد/ آمريکايي ها سال هاست که به دنبال منزوي کردن ايران هستند
تاریخ انتشار : 1401/08/14 14:43:51
نمایش : 747
تحليلگر روابط بين‌الملل گفت: چين، روسيه و ايران سه کشوريي هستند که مي توانند در روند افول آمريکا تاثير گذار باشند و اگر اين سه کشور با هم همکاري کنند قطعا آمريکا شکست خواهد خورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فواد ايزدي تحليلگر روابط بين‌الملل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به سه کشور چين، روسيه و ايران به عنوان بزرگترين دشمنان ايالات متحده، اظهار کرد: چين، روسيه و ايران سه کشوريي هستند که مي توانند در روند افول آمريکا تاثير گذار باشند و اگر اين سه کشور با هم همکاري کنند قطعا آمريکا شکست خواهد خورد.

اين تحليلگر روابط بين‌الملل گفت: پس از فاجعه اي که آمريکايي ها در اوکراين درست کردند آن را به ظاهر يک برد براي خود در نظر گرفتند در حالي که اين برد کوتاه مدت است.

وي با بيان اينکه نتيجه نوع برخورد آمريکايي ها با روسيه در دراز مدت باعث خواهد شد که اين سه کشور (روسيه و ايران و چين) به هم نزديک تر شوند، تصريح کرد: از اين جهت آمريکايي ها هر کار مثبتي که در ايران، روسيه وچين صورت گيرد تبليغات گسترده اي را انجام خواهند داد.

فواد ايزدي با تاکيد بر اينکه مشارکت سه کشور (روسيه و ايران و چين) با هم طراحي آمريکا را عليه اين کشورها خنثي خواهد کرد، خاطر نشان کرد: به همين دليل آمريکايي ها سال هاست که ميليون ها دلار هزينه کرده اند تا ايران را منزوي کنند.

تحليلگر روابط بين‌الملل در پايان با اشاره به اينکه آمريکايي ها از نزديکي اين سه کشور ناراحت هستند، گفت: اگر ايران بتواند با اين سه کشور همکاري کند، پروژه منزوي کردن ايران شکست خواهد کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html