پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261582
نياز فوتبال کشور در سريع ترين زمان رفع شود/ در تلاش هستيم سيستم VAR را در اواسط بازي ها فعال کنيم
تاریخ انتشار : 1401/08/02 09:02:53
نمایش : 916
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در تلاش هستيم سيستم VAR را در اواسط بازي ها در کشور فعال کنيم، تنها ۵ شرکت مورد تاييد فيفا براي تهيه سيستم VAR وجود دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال عصر امروز در حاشيه افتتاح ساختمان هيات فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از اينکه هيات هاي فوتبال همه اجاره اي باشند ناراحتم و بايد روزي برسد که بتوانيم يک ساختمان براي آن ها افتتاح کنيم. 
 
وي با اشاره به اينکه براي فدراسيون فوتبال يک زمين داريم و کلنگ آن نيز زده شده است تصريح کرد: اميدواريم به زودي بتوانيم ساختمان را احيا کنيم، البته بعضي از هيات هاي فوتبال ما ساختمان ها را تکميل و افتتاح کرده اند و بايد اين اتفاق خوب را در همه استان ها رقم بزنيم.
 
تاج به برنامه هاي امروز اشاره کرد و گفت:  در لرستان انتخابات هيات فوتبال را داشته ايم که رئيس هيات و هيات رئيسه انتخاب شد که اين يک اتفاق خوب بود،  بعد از آن هم افتتاح ساختمان هيات فوتبال در چهارمحال و بختياري بود که کلنگ اين ساختمان توسط خودم زده شد و خوشبختانه با پيگيري ها و اقدامات موثر امروز افتتاح شد. 
 
وي با اشاره به اينکه زمين ساختمان فداراسيون فوتبال موجود است و رو برداري نيز شده است تشريح کرد: ما به دنبال اين هستيم که به زودي گود برداري را شروع کرده و از آقاي اينفانتينو و شيخ صمد نيز کمک گرفته ايم که ساختمان فدراسيون فوتبال زودتر ساخته شود.
 
تاج با بيان اينکه داوري فوتبال ما تجهيزات کامل ندارند گفت: اگر داوري اشتباه کند اعتراض جدي مجموعه باشگاه ها را به دنبال دارد. 
 
وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر چون تماشاچي نداريم ميتوانيم از اين مسئله عبور کنيم اگر تماشاچي باشد همه اعتراض مي کنند و ممکن است اتفاقاتي در ورزش رخ دهد.
 
تاج با تاکيد بر اينکه در تلاش هستيم سيستم VAR را در اواسط بازي ها در کشور فعال کنيم گفت: تنها ۵ شرکت مورد تاييد فيفا براي تهيه سيستم VAR وجود دارد به خاطر همين نمي توانيم از شرکت هاي دانش بنيان استفاده کنيم. 
 
نياز فوتبال کشور در سريع ترين زمان بايد رفع شود 
 
رئيس فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اينکه نياز فوتبال کشور در سريع ترين زمان بايد رفع شود اذعان داشت: از شرکت هاي موجود دو مورد آن براي استعلام فرستاده شده که مراجع ذي صلاح تا فردا بايد تاييد نهايي را انجام دهند.
 
همه توجه ما بازي با انگليس است ، درگير حوادث حاشيه اي نيستيم
 
تاج ياد آور شد: در واقع اتفاق خوبي براي تيم ملي رقم خورده است، همه توجه تيم ما بازي با انگليس است و درگير حوادث حاشيه اي نيستيم. 
 
وي افزود: اعتقاد من اين است که هيچ ايراني حاضر نيست از جام جهاني حذف شود واين اتفاق شدني نيست، نا اميد کردن مردم کار خوبي نيست،  وقتي تيم ملي بازي را ميبرد در هر جاي ايران با هر اقليمي و با هر سياستي مردم خوشحال مي شوند. 
 
تاج عنوان کرد:  تيم ملي جايي است که وحدت آفرين است و مي تواند همه مجموعه ها را باهم پيوند دهد و چسبندگي خوبي را در جامعه ايجاد کند، ما تيم ملي يمان را به بهترين شکل اداره خواهيم کرد و تلاش  ميکنم که اين تيم  شرايط خوبي را بگذراند. 
 
وي اظهار کرد:  از ابتداحرف من اين بود که جزيره کيش محلي براي بازي هاي دوستانه و تمرينات و گردشگران خارجي نيست و اين اتفاق رقم نخواهد خورد، ولي براي ملي پوشان و تماشاچيان کشور شرايط خوبي را دارد و ما آن ها را آنجا مستقر مي کنيم که بتوانند بازي را ببينند. 
 
تاج در پايان با اذعان بر اينکه کشور از مربي هاي خوب و توانمندي برخوردار است خاطر نشان کرد:  در تلاش هستيم قرارداد نکونام با فولاد که رقم قابل ملاحضه اي است پا برجا بماند و مشکل حضور ايشان در جام جهاني برطرف شود. 
 
انتهاي پيام/۱٠۲٠ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html