پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261524
ابلاغ حکم اخراج به اسکوچيچ/ کي‌روش جمعه با ۴ دستيار مي آيد
تاریخ انتشار : 1401/06/17 09:07:17
نمایش : 810
حکم اخراج دراگان اسکوچيچ از سرمربيگري تيم ملي شب گذشته به وي ابلاغ شد و کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي جمعه به ايران مي آيد.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ برکناري دراگان اسکوچيچ از سرمربيگري تيم ملي توسط کادر جديد فقدراسيون فوتبال و حضور کارلوس کي روش به عنوان سرمربي جديد تيم ملي تصميمي بود که از مدتها پيش قطعي به نظر مي رسيد. حتي مهدي تاج رئيس جديد فدراسيون فوتبال در سرليست برنامه هايش پيش از انتخابات، اين ماموريت را قرار داده بود و قابل پيش بيني بود که بلافاصله بعد از حضور در فدراسيون اين پروژه علني شود.

روز گذشته در جلسه هيات رئيسه در اين باره تصميم قطعي گرفته شد. شب گذشته و بعد از تعطيلي کار از سوي دراگان اسکوچيچ، اين مربي کروات با تماسي از سوي مهدي محمدنبي، نايب رييس اول فدراسيون مواجه شد. نبي از اسکوچيچ خواست به فدراسيون برود و در جلسه شرکت کند. در اين جلسه نبي که در گذشته سابقه همکاري با اسکوچيچ را داشت، پايان همکاري را به وي ابلاغ کرد.

اين تصميم فدراسيون و اقدامي که با اسکوچيچ صورت گرفت، سبب ناراحتي شديد اين مربي شده است. او در جلسه با نبي نيز ناراحتي‌اش را کتمان نکرد و بابت اين تصميم فدراسيون اعتراض خود را اعلام داشته است.

برنامه فدراسيون براي فسخ قرارداد با اسکوچيچ

ظاهرا فدراسيون فوتبال با استناد يکي از بندهاي قرارداد اسکوچيچ مبني بر پرداخت سه ماه از حقوق وي براي فسخ قرارداد مشکلي براي برکناري اين مربي از لحاظ مالي ندارد و به همين دليل اين موضوع دست مديران فدراسيون را براي خداحافظي با اسکوچيچ باز گذاشته است.

از طرفي مديران فدراسيون ظاهرا به اسکوچيچ پيشنهاد شده سرمربي‌گري تيم اميد را قبول کند اما او که از جدايي خود از تيم ملي بسيار ناراحت بود، اين پيشنهاد را رد کرده است.

نکته عجيب اينکه به رغم ملاقات نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در ساعات پاياني شب گذشته و ابلاغ حکم اخراج به وي، نايب رئيس اول آن را به شکل عجيبي تکذيب کرد! نبي در اين باره گفت: قرار جلسه‌اي با دراگان اسکوچيچ نگذاشته ايم و فعلا برنامه‌اي هم براي صحبت رو در رو با اين مربي نداريم. امروز بنده جاي ديگري جلسه دارم و اجازه بدهيد هر اتفاق و تصميم گيري درباره تيم ملي را به صورت رسمي از طرف فدراسيون فوتبال اعلام کنيم.

کي‌روش جمعه مي آيد

طبق توافق فدراسيون فوتبال با مربي پرتغالي، کارلوس کي‌روش با 4 دستيار خارجي براي جام جهاني 2022 روي نيمکت تيم ملي حضور خواهد داشت و جواد نکونام به عنوان دستيار اول او فعاليت مي‌کند. باشگاه فولاد نيز مخالفتي براي حضور نکونام در کادرفني تيم ملي ندارد.

مربي پرتغالي قرار است طبق برنامه ريزي انجام شده روز جمعه براي عقد قرارداد وارد تهران شود. قرارداد او به مدت سه ماهه و نيم و تا پايان جام جهاني خواهد بود که پس از اين مسابقات در مورد ادامه همکاري دو طرف، تصميم گيري خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html