پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261522
هر زمان مسئولان با تفکر جهادي و انقلابي حرکت کردند، موفقيت بسياري کسب کردند
تاریخ انتشار : 1401/06/17 09:00:30
نمایش : 666
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي گفت: در دوران سازندگي که بعد از دوران جنگ تحميلي در کشور آغاز شد، هر زمان مسئولان با تفکر جهادي و انقلابي حرکت کردند، موفقيت بسياري کسب کردند و در برابر هرکجا غفلت کردند، آسيب ديدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; اکبر نيکزاد رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي در مراسم سالگرد شهداي قيام ۱۷ شهريور در شهرکرد، با اشاره به اينکه تاريخ ايران مملو از رشادت، ايثارگري و جانفشاني مردم کشور است، اظهار کرد: تعداد کثيري از مردم انقلابي در ۱۷ شهريور به خيابان آمدند و به شهادت رسيدند تا بتوانند صداي خود را به تمامي استان‌ها برسانند.
 
وي افزود: واقعه جمعه سياه در تاريخ ۱۷ شهريورماه باعث به‌پا خواستن مردم در جاي جاي کشور شد، در نهايت اين قيام منجر به پيروزي انقلاب اسلامي شد.
 
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامي ايران بر اساس اعتقادات مردم شکل گرفت، تنها سلاح حضرت امام خميني (ره) اعتقادات اسلامي بود، بر اساس همين اعتقادات بود که مردم تظاهرات کردند، با خون خود جلوي استکبار ايستادند و اراده آهنين مردم راهي جز فرار براي آمريکا و نوکرانش باقي نگذاشت.
 
نيکزاد عنوان کرد: قدرت ايمان مردم هنوز براي دشمن شناخته شده نبود از همين رو برخي تحليل‌گران غربي با تحليل‌هاي اشتباه خود، جنگ تحميلي را به سرکردگي صدام عليه ملت ايران رقم زدند.
 
وي با اشاره به اينکه دشمنان معتقد بودند که در جنگ تحميلي ايران ظرف چند روز شکست مي‌خورد، خاطرنشان کرد: اما برخلاف اين خيالات، هشت سال دفاع‌مقدس بر اساس اعتقادات اسلامي در ايران شکل گرفت که هر روز آن افتخاري براي ايراني‌ها است.
 
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي اضافه کرد: ملت ايران در دوران دفاع مقدس با دست خالي در برابر دشمن بعثي ايستادند، اين مسئله بسيار مهم است تا جايي که اگر ساليان سال رشادت‌هاي اين ملت گفته شود بازهم حق مطلب ادا نمي‌شود.
 
نيکزاد بيان کرد: در دوران سازندگي که بعد از دوران جنگ تحميلي در کشور آغاز شد، هر زمان مسئولان با تفکر جهادي و انقلابي حرکت کردند، موفقيت بسياري کسب کردند و در برابر هرکجا غفلت کردند، آسيب ديدند.
 
وي به سفرهاي رياست جمهور به ۳۱ استان کشور در طول يک سال دولت سيزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سيزدهم تحول اقتصادي را در کشور رقم زد.
 
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي تاکيد کرد: زماني ارز ۴۲۰۰ توماني به نورچشمي‌ها تعلق مي‌گرفت تا از آن براي واردات برخي محصولات مانند تلفن همراه استفاده کنند، حذف اين ارز اين يک انقلاب اقتصادي است و قطعا در کارهاي بزرگ شاهد دست‌انداز نيز خواهيم بود.
 
نيکزاد به سفر رئيس جمهور به روستاي لبد در چهارمحال و بختياري، ماجراي پيرزني به نام بي‌بي گل، درخواست کمکش و رسيدگي فوري به اين درخواست اشاره و تصريح کرد: مردم وقتي مي‌بينند مسئولان به‌صورت انقلابي پاي کار هستند، آن‌ها نيز پاي کار مي‌آيند.
 
 وي افزود: از سال گذشته در چهارمحال و بختياري شاهد حوادثي مانند سيل، زلزله و بحران آب شرب بوديم، مردم چون مسئولان پاي کار بودند با آن‌ها همراهي کردند.
 
رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي لازمه شتاب در پيشرفت کشور، را حرکت انقلابي دانست و خاطرنشان کرد: بيان دستاوردهاي علمي، عمراني، اقتصادي و... کشور مصداق جهاد تبيين است که بايد از سوي مسؤولان پيگيري شود.
 
انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html