پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261505
وضعيت آب شرب در شهرکرد بهبود پيدا کرده است/ مشکل قطعي آب در مناطق مرتفع همچنان باقي
تاریخ انتشار : 1401/05/30 09:10:09
نمایش : 887
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت: وضعيت آب شرب در شهر شهرکرد بهبود پيدا کرده است، همچنان محلاتي در سطح شهر وجود دارد که با آفت فشار آب مواجه هستند، در اکثر مناطق در طبقات هم‌کف و اول آب برقرار است با ارتفاع گرفتن مخازن آب، مشکل ديگر طبقات نيز حل مي‌شود و همه شهروندان به آب سالم دسترسي خواهند داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمدرضا محمدي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزي، وضعيت آب شرب در شهر شهرکرد بهبود پيدا کرده است.
 
وي افزود: همچنان محلاتي در سطح شهرکرد وجود دارد که با آفت فشار آب مواجه هستند، در اکثر مناطق در طبقات هم‌کف و اول آب برقرار است با ارتفاع گرفتن مخازن آب، مشکل ديگر طبقات نيز حل مي‌شود و همه شهروندان به آب سالم دسترسي خواهند داشت.
 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري ادامه داد: اگر هنوز محله‌ايي يا منطقه‌اي در شهرکرد آب ندارد يا با مشکل مواجه است، اين مسئله به دليل وجود هوا در لوله‌ها است، شهروندان با تيم‌هاي آب و فاضلاب تماس بگيرند تا در محل حاضر شده و مشکل را رفع کنند.
 
محمدي عنوان کرد: شهروندان به‌ويژه در محلات مرتفع براي بيان مشکلات خود با شماره 122 تماس بگيرند، در صورت نياز براي اين مناطق آب بسته‌بندي يا آب معدني توزيع مي‌شود يا تانکرهاي آبرسان در محل حاضر خواهند شد.
 
وي ضمن تشکر از صبوري مردم شهرکرد در روزهايي که آب اين شهر قطع بود، خاطرنشان کرد: همچنان از مردم تقاضا داريم در مصرف آب حداکثر صرفه‌جويي را داشته باشند و در مصارف ضروري از آب استفاده کنند تا آب براي همه مردم در دسترس باشد.
 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري اضافه کرد: وضعيت مخازن آب شرب در شهرکرد در حال بهبود است و اگر مردم همکاري لازم را داشته باشند آب براي مصرف خود آن‌ها ذخيره مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html