پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261495
رفع مشکل تامين آب شرب شهرکرد از عالي‌ترين سطوح پيگيري شده است
تاریخ انتشار : 1401/05/26 09:27:25
نمایش : 779
غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رفع مشکل تامين آب شرب مردم از عالي‌ترين سطوح پيگيري شده است و ويزر نيرو نيز براي رفع اين مشکل به اين استان سفر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه بازديد از پروژه خط پدافندي تامين آب شرب شهرکرد اظهار کرد: علت خروج چشمه کوهرنگ از مدار کدورت و گل‌آلودگي است.

وي با بيان اينکه وقوع چنين اتفاقي براي چشمه کوهرنگ بي‌سابقه است و اين مشکل آب شرب نيمي از مردم شهرکرد را با مشکل مواجه کرده است تصريح کرد: رفع مشکل تامين آب شرب مردم از عالي‌ترين سطوح پيگيري شده است و ويزر نيرو نيز براي رفع اين مشکل به اين استان سفر کرد.
 
حيدري از حضور يک هفتگي وزير نيرو و تيم‌هاي تخصصي از ديگر استان‌ها در چهارمحال و بختياري براي رفع مشکل آب شرب مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: درحال حاضر اجراي سه خط پدافندي در دستور کار قرار گرفته و راهکارهاي مختلفي بررسي و اجرا شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري اجراي خط پدافندي اول را از شهرستان سامان دانست و افزود: تصفيه‌خانه سامان علاوه‌بر تامين آب شرب خود شهرستان، 130 ليتر به تامين آب شرب کمک مي‌کند.

وي يکي ديگر از خطوط پدافندي انتقال آب را خط پدافندي طرح عمان ساماني عنوان و اضافه کرد: کشاورزان در اين رابطه همکاري داشتند و تلاش شبانه‌روزي تيم‌ها بر اين است که آب هرچه سريع‌تر از اين خط وارد مدار شود.

حيدري با اشاره به خط پدافندي فدک يادآور شد: اين خط با سه شيفت در حال اجرا است و اميدواريم اين خطوط در کوتاه‌ترين زمان وارد مدار شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html