پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251488
تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا تاکيد مضاعف بر آگاهي بخشي است
تاریخ انتشار : 1401/05/18 10:13:37
نمایش : 722
رئيس جمهور در پيامي به مناسبت روز خبرنگار آورده است:روز خبرنگار، علاوه بر گراميداشت مسئوليت و جايگاه مهم خبرنگاران، مجالي براي پاسداشت حقيقت‌جويي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيد ابراهيم رئيسي در پيامي به مناسبت فرارسيدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار تصريح کرد: اينجانب با گراميداشت اين مناسبت، از همه مرزداران حقيقت و مجاهدان عرصه تبيين و آگاهي، قدرداني نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشوراي حسيني، تاکيد مضاعفي بر وظيفه آگاهي بخشي اصحاب قلم و جهاد تبيين آنان مي‌دانم.

 
متن پيام رئيس جمهور به شرح زير است؛
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
روز خبرنگار فرصت مغتنمي براي قدرداني از کوشش کساني است که در عرصه تبيين، آگاهي‌بخشي و پاسداري از حقيقت خستگي نمي‌شناسند.
 
در روزگاري که بدخواهان انقلاب اسلامي با تحريف و روايتگري مغرضانه به نبردي جدي و مستمر با حقيقت برخواسته‌اند، نقش اصحاب رسانه، در ايستادگي در برابر امواج تخريب، دروغ و فريب، بيش از هميشه مهم است.
 
توسعه و تعالي ايران اسلامي و تحقق آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي، امام (ره) و رهبري معظم، بي‌ترديد جز در سايه نقش‌آفريني موثر رسانه‌نگاران گرانقدر و اطلاع‌رساني منصفانه و مسئولانه به دست نخواهد آمد.
 
روز خبرنگار، علاوه بر گراميداشت مسئوليت و جايگاه مهم خبرنگاران، مجالي براي پاسداشت حقيقت‌جويي، شفافيت و حق مردم بر دانستن و دسترسي آزاد به اطلاعات است.
 
اينجانب با گراميداشت اين مناسبت، از همه مرزداران حقيقت و مجاهدان عرصه تبيين و آگاهي، قدرداني نموده و تقارن معنادار روز خبرنگار امسال را با عاشوراي حسيني، تاکيد مضاعفي بر وظيفه آگاهي بخشي اصحاب قلم و جهاد تبيين آنان مي‌دانم.
 
اميدوارم خبرنگاران عزيز، به تاسي از پيام‌آور بزرگ واقعه عاشورا، حضرت زينب کبري(س) در رساندن پيام حق به گوش مردم، موفق و ثابت‌قدم باشند.
 
سيد ابراهيم رئيسي
 
رئيس جمهوري اسلامي ايران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html