پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251482
بازاريابي مجازي فرصتي طلايي براي کسب و کارهاي دانش بنيان
تاریخ انتشار : 1401/05/09 09:38:47
نمایش : 861
يک استاد دانشگاه گفت: يکي از حوزه‌هايي که مي‌تواند گسترش‌دهنده شرکت‌هاي دانش‌بنيان باشد بحث اينترنت و فضاي مجازي و زيرساخت‌ها در اين زمينه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهمن قدمي کارشناس اقتصاد و مدرس دانشگاه در چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: فضاي اقتصادي سطح بين‌الملل بر مبناي تکنولوژي اطلاعات و اينترنت پيش‌بيني مي‌شود.
 
وي با بيان اينکه در گذشته نه‌چندان دور وقتي يک کسب و کار مانند يک مغازه در جايي تاسيس مي‌شد نياز بود که از فضاي فيزيکي خوب، دکوراسيون زيبا و جايگاه مناسب برخوردار باشد، تا بتواند فروش و درآمد خوبي داشته باشد تصريح کرد: امروزه شاهديم بسياري از کسب و کارهاي پرفروش که در حوزه توزيع و فروش کالا و خدمات مختلف درحال فعاليت هستند بيس اصلي و تمرکز اصلي‌شان بر فضاي مجازي و بر بستر اينترنت است.
 
قدمي تاکيد کرد: بايد در فضاي توليدي در اشتغال يک نگاه جامع به بحث فضاي مجازي و اينترنت داشته باشيم، وقتي از شرکت‌هاي دانش‌بنيان صحبت مي‌شود منظورمان کسب و کارهايي است که مبنايشان و پايگاه اصلي رشد و ترغي‌شان بر دانش و تخصص بنا شده است.
 
اين استاد دانشگاه يادآور شد: يکي از حوزه‌هايي که مي‌تواند گسترش‌دهنده شرکت‌هاي دانش‌بنيان باشد بحث اينترنت و فضاي مجازي و زيرساخت‌ها در اين زمينه است.
 
قدمي با اشاره به اينکه امروزه اکثر افراد گوشي هوشمند دارند و اين ظرفيت خوبي است افزود: افراد مي‌توانند از اين فضا کسب درآمد کنند و بنابراين شرکت‌هاي فعال در اين زمينه بايد بدانند فضاي کسب درآمد تغيير کرده و لازم است تمرکزشان را بر اين فضا بگذارند، اين درحالي است که ماهيت کسب و کارها نيز تغيير کرده است.
 
اين کارشناس اقتصادي بيان داشت: در گذشته اگر کسي قصد خريد کالايي را داشت در مغازه اين کالا را پيدا مي‌کرد اما امروزه فرد درحالي که روي مبل خانه خود نشسته، مي‌تواند وارد نرم افزار شود و کالاي مورد علاقه خود را خريداري کند، اين يعني فرد در گذشته نيازمند بود براي خريد کالا وقت و انرژي بگذارد و در محل فروش حاضر مي‌شد اما امروزه اين مسير کوتاه شده و کمتر از چند ثانيه شده است.
 
وي با بيان اينکه فضاي خريد و فروش اين روزها بسيار گسترده شده است تا جايي که تنوع خريد و فروش‌ها در آن گسترش يافته و حتي مواد غذايي، پوشاک و همه کالاهاي اساسي هم در اين فضاي قابل خريد است خاطرنشان کرد: اگر با دقت نگاه کنيم خواهيم ديد که درآمدها و کسب ثروت به اين سمت رفته است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html