پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251480
با تخلفات در حوزه ساخت طرح نهضت مسکن، برخورد مي‌شود
تاریخ انتشار : 1401/05/05 10:28:05
نمایش : 795
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با هر تخلفي در حوزه ساخت و ساز در طرح نهضت ملي مسکن مشاهده شود، برخورد خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي حيدري سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ درخصوص بحث نظارت بر ساخت و ساز  اظهار کرد: در دوره‌هاي قبل و پروژه‌هاي مسکن مهر، بخشي عمده‌اي از ساخت و سازها به مردم و تعاوني‌ها واگذار شد.
 
وي افزود: عمدتا شرکت‌هاي تعاوني تخصص لازم در زمينه ساخت و ساز را نداشتند و چون واگذاري به شرکت‌هاي تعاوني بود اجازه چنداني به مجموعه دولت براي دخالت داده نمي‌شد.
 
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اما در طرح نهضت ملي مسکن قرار است از مجري‌هاي ذي‌صلاح استفاده شود، به علاوه اينکه شوراي فني به صورت مکرر نظارت دارد و دفتر فني استانداري جداي از وزارت‌ راه و شهرسازي در اين پروژه دخيل است.
 
حيدري عنوان کرد: هر تخلفي در حوزه ساخت و ساز در طرح نهضت ملي مسکن مشاهده شود، برخورد خواهد شد.
 
وي خاطرنشان کرد: برخي افراد که تحت پوشش مجموعه‌هاي حمايتي ازجمله کميته امداد و بهزيستي هستند علاوه بر تسهيلاتي که براي همه متقاضيان درنظر گرفته شده است، مبلغي در قالب تسهيلات ارزان قيمت نيز دريافت خواهند کرد.
 
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري درخصوص کساني که امکان تامين کل پول را ندارند، بيان کرد: برنامه‌هايي ازجمله افزايش سقف تسهيلات، پرداخت اعتباري جهت تعمير، کاهش سود تسهيلات و... در شوراي عالي مسکن کشور در حال بررسي است.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html