پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251454
اختصاص ۱۱ هزار ميليارد تومان بودجه عمراني به چهارمحال و بختياري در سفر رئيس جمهور/ قول مي‌دهم هيچ بودجه‌اي از استان برگشت نخورد
تاریخ انتشار : 1401/04/20 10:07:16
نمایش : 931
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سفر رياست جمهور به اين استان جمعا ۲۶ هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه استان منظور شد که از اين رقم ۱۱ هزار ميليارد تومان مربوط به بخش عمراني است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; علي حيدري ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در سفر رياست جمهور به اين استان جمعا ۲۶ هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه استان منظور شد.

وي افزود: از اين رقم ۱۱ هزار ميليارد تومان مربوط به پروژه‌هاي عمراني، ۹ هزار ميليارد تومان تسهيلات و مابقي اعتبارات غيرنقدي ازجمله تخصيص ماشين آلات شهري، خريد ماشين آتش نشاني با نردبان بلند براي ساختمان‌هاي بلندمرتبه، هزينه روسازي ريل راه‌آهن و... است.

حيدري عنوان کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته‌ايم تا اين ميزان اعتبار جذب شود و اميد است با جذب و هزينه کرد آن شاهد تحول و رونق گسترده در چهارمحال و بختياري باشيم.

وي با اشاره به اينکه رقم اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري از محل مصوبات سفر رياست جمهور تا دو سال آينده به استان اختصاص داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش شد در اين سفر پروژه‌هاي با پيشرفت فيزيکي بالاي ۵۰ درصد ارائه شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به عدم جذب برخي اعتبارات در استان، تاکيد کرد: قول مي‌دهم تا ۳۱ شهريورماه که آخرين زمان براي جذب اعتبارات است هيچ پولي از استان بازگشت نخورد.

انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html