پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251442
سهرابي: بايد سقف ۶، ۷ ميلياردتوماني براي قراردادها تعيين کنيم/ به زودي هواداران فوتبال را هم از دست مي‌دهيم!
تاریخ انتشار : 1401/04/07 08:31:03
نمایش : 841
مديرعامل باشگاه تراکتور گفت: بهتر است سقف ۶ يا هفت ميلياردي براي قرارداد براي بازيکنان مشخص کنيم و بازيکنان ملي نيز درصدي افزايش داشته باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ ميرمعصوم سهرابي به عنوان يکي از مديران باشگاه‌هاي خصوصي درمورد نقل و انتقالات و رقابت با باشگاه‌هاي دولتي اظهار داشت: زماني که هيچ امکانات و ويژگي جديدي به فوتبال ما اضافه نشده و تغييري حس نمي‌شود، گراني ليگ هيچ دليلي ندارد و بايد دلايل آن را بررسي کرد.

وي ادامه داد: مسئله اين است چه کساني از اين گراني سود مي‌برند که درحال دامن زدن به آن هستند. قيمت ليگ‌هاي درجه ۲ اروپايي از ما پايين تر است و با اين روند که حتي در تامين ورزشگاه براي تيم‌ها مشکل داريم، فوتبال ما بيشتر از هميشه بايد احساس خطر کند.
 
مديرعامل‌ تراکتور گفت: با اينکه باشگاه‌هاي ما هزينه‌هاي ميلياردي مي‌کنند اما باز هم سطح فوتبالمان تاسف بار است.
 
وي افزود: با اين اوضاع دور از عدالت، قهرماني هيچ ارزشي ندارد و به زودي هواداران فوتبال را هم از دست مي‌دهيم. پيشنهاد مي‌کنم که تيم‌هايي که مي‌توانند به راحتي پول خرج کنند را در ليگ ديگري فعال کنند تا اندکي رقابت وانگيزه براي باقي تيم‌ها نيز معنا بگيرد.
 
مديرعامل باشگاه تراکتور در خصوص منابع مالي باشگاهش براي نقل‌ و انتقالات بيان کرد: ما مثل خيلي از تيم‌ها دولتي نيستيم و درحال حاضر براي حفظ بازيکنان خودمان نيز به مشکل خورديم و مقابل انتظار هواداران نمي‌توانيم کاري کنيم. براساس بودجه‌بندي، ما هم بايد بودجه دريافت کنيم و قراردادها بايد ۲۵ درصد افزايش يابد.
 
سهرابي گفت: بهتر است سقف ۶ يا هفت ميلياردي براي قرارداد براي بازيکنان مشخص کنيم و بازيکنان ملي نيز درصدي افزايش داشته باشند. درکنار اين مسئله بايد براي بودجه باشگاه‌ها هم سطح مشخص شود تا عدالت در جذب بازيکن رعايت شود. سهميه بازيکنان خارجي هم اگر افزايش پيدا کند، کمک بسياري به سطح فوتبال ما مي‌شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html