پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251432
عشاير با دست خالي اما شجاعانه در مقابل دشمن ايستادگي کردند/رسانه ها ملحد و بوق هاي مسموم نمي گذارند عشق به ايران به گوش جهانيان برسد
تاریخ انتشار : 1401/04/01 07:20:46
نمایش : 911
سردار عليرضا تنگسيري فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران گفت: اميد دنيا امروز به ايران اسلامي است و رسانه ها ملحد و بوق هاي مسموم نمي گذارند عشق به ايران به گوش جهانيان برسد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار عليرضا تنگسيري فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران  عصر امروز در آيين تجليل از شهداي مدافعان حرم ضمن گراميداشت ياد و خاطره ۵۷ شهيد دلاور جامعه عشاير در دفاع از حرم و ۱۱ هزار شهيدي که جان خود را در دفاع مقدس فدا کردند، اظهار کرد:  افتخاري است که در يادواره شهداي جامع عشايري در چهارمحال و بختياري باشيم. 
 
وي تصريح کرد:  بيش از ۹٠ درصد وصيت شهدا تنها نماندن ولايت فقيه و ياري اسلام است،  تا زماني که در مسير ولايت باشيم هيچ کشوري جرات نمي کند به ايران اسلامي نزديک شود،  زماني که آبادان محاصره بود عشاير وارد عمل شدند تا از اين شهر دفاع کنند. 
 
تنگسيري افزود:  عشاير عرب،  بختياري،  ترک و لر در مقابل سربازان دشمن با دست خالي اما شجاعانه ايستادند. 
 
وي بيان داشت: اميد دنيا امروز به ايران اسلامي است و رسانه ها ملحد و بوق هاي مسموم نمي گذارند عشق به ايران به گوش جهانيان برسد.
 
تنگسيري با اشاره به اينکه شهدا ايران حماسه اي را آفريدند که ما همچنان از عزت آن بهره مي بريم عنوان کرد: ملت ايران شجاع است که بيش از ۳۰۰ هزار شهيد را تقديم ايران و انقلاب کرده است.
 
وي  با بيان اينکه عزت شهدا ترس و رعب در دل دشمنان انداخته است خاطر نشان کرد: کشورهاي جهان از جمله يوناني ها بايد بدانند اجازه بي احترامي به ايران و ايراني ندادند و به جاي يک کشتي ايراني که آن ها از ما گرفتند ما دو کشتي از آن ها توقيف کرديم.
 
تنگسيري با تاکيد بر اينکه نبايد به جوسازي رسانه هاي ملحد توجه کرد بيان داشت: مردم غيور استان دلور خيز چهارمحال و بختياري بايد به فرهنگ خودافتخار کند که دشمن از لباس هاي شما مي ترسد.
 
وي ادامه داد: به عنوان يک سرباز اعلام مي کنم اگر باهم باشيم و در راه اسلام و پشت ولايت فقيه قدم برداريم قطعا کمر استکبار را خواهيم شکست.

انتهاي پيام/۱۰۲۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html