پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251430
۱۱ هزار شهيد عشاير نشان از غيرت، وفاداري، شکوه و عظمت است/آمريکا مي خواست ملت ايران را افسرده، مطيع و برده سياسي خود کند
تاریخ انتشار : 1401/04/01 07:13:21
نمایش : 894
سردار حسين سلامي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ۱۱ هزار شهيد گلگون کفن که گلستاني از لاله هاي غيرت و وفاداري را با عطر دل انگيز شهادت در پيش چشمانمان قرار داده است نشان از غيرت، مردانگي، وفاداري، شکوه و عظمت عشاير است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار حسين سلامي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز در اختتاميه اجلاسيه نهايي کنگره ملي ۱۱ هزار شهيد جامعه عشايري کشور، اظهار کرد: معتقدم هر جامعه  و هر قوم و ملتي بازتاب طبيعتي است که در آن زندگي مي کنند.

وي افزود: اينجا گلستاني است از گل هاي رنگارنگ و زيباي جامعه عشايري کشور که حداقل از ۲۶ استان کشور اين  رنگين کمان زيبا و دل انگيز و جذاب و روحيه بخش از عشاير ساير استان هاي کشور شکل گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: عشاير بختياري، عرب، سيستاني،بلوچ و کرماني و.... انسان را به ياد آيات زيباي قرآن مي اندازد، اين شئون مختلف، اطلس پرتراکم با آداب و رسوم، سنت ها و آداب مختلف نشانه هاي اعجاز خلقت است که يک جغرافياي دل انگيز از اخلاص، ساده زيستي، تلاش و مجاهدت ساخته است.

سلامي عنوان کرد: عشاير رنگ و طبيعتي را که با آن مانوس و هم نشينند را به خود گرفته اند و قله هاي بزرگ را فتح کرده اند.

وي خاطرنشان کرد: عشاير مانند قله هاي سرافزار، باشکوه و مقتدر هستند که براي همه ما افتخار محسوب مي شوند، اين خصلت را از کوه هايي که در آن حرکت مي کنند آموختند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اضافه کرد: سينه هاي ستبر آن ها براي دفاع از اسلام سخت است در حالي که قلب هايي که در اين سينه ها است رقيق و مهربان است، همانند آسمان آبي و صاف و خالص، نگاهشان همواره به آسمان است و رزقشان را از خدا طلب مي کنند.

سلامي بيان کرد: نام مبارک حضرت ابالفضل العباس (ع) جز محبوب ترين نام نزد عشاير است، مي توان توصيفاتي دقيق از شخصيت ايشان به عمل آورند.

وي تاکيد کرد: ۱۱ هزار شهيد گلگون کفن که گلستاني از لاله هاي غيرت و وفاداري را با عطر دل انگيز شهادت در پيش چشمانمان قرار داده است نشان از غيرت، مردانگي،  وفاداري، شکوه و عظمت عشاير است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: حقا که عشاير در کلام امام و رهبر ذخاير انقلاب هستند و مانند درياي مواج اما آرام، صبور و شکيبا همانند طبيعت سخاوتمند و کريم اند.

سلامي ادامه داد: صفاي باطن، صراحت در کلام، زيبايي لباس، پوشش و شکوه در حماسه آفريني، اين جماعت را ،قدرتمند، موثر و محبوب خداوند و رهبر قرار داده است.

وي عنوان کرد: حيات و زندگي ما، حاصل شهادت، مردان و زنان عشاير است .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: هيچ کشوري در ميان انبوهي از دشمنان ايمن نمي مانند و نمي توانند در ميان آتش از شرارت دشمنان بدون مقاومت و ايستادگي شهيد دادن و جانباز دادن و... به جامعه‌اي امن برسند.

سلامي تصريح کرد: ما هيچ حرفي نداشتيم جز اينکه مي گفتيم پروردگار ما خدا است، اما آمريکايي ها مي خواستند ما آنان را سجده کنيم و در لباس فرعون به دنبال سجده مسلمانان به سمت خودشان بودند، آن ها مي‌خواستند ما را عقب مانده، افسرده، مطيع و برده سياسي خود کنند و ثروت هاي مادي و معنوي مسلمانان رابه غارت ببرند.

وي با اشاره به اينکه قرآن به مومناني که در کنار رهبرشان ايستاده اند درود مي فرستد، يادآور شد: دشمنان ما در حال هزيمت هستند و دستاورد شهيدان شما حجتي بر استقامت ما است، مگر مي توان ۱۱ هزار شهيد عشاير در خاک خفته باشند و عشاير راهشان را ادامه ندهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اين ايستادگي است که سختي را آسان مي کند و خداوند وعده آساني بعد از سختي را به مؤمنان داده است.

سلامي با بيان اينکه جهاد عامل سعادت است، افزود: اگر مردماني از جهاد روي برگردانند، خدا بر آن ملت لباس ذلت مي پوشاند.

وي خاطرنشان کرد: نتيجه رشادت عشاير که هم در دوران طاغوت در خط مقدم مبارزه با استبداد بودند و هم در دوران دفاع مقدس در جبهه حق عليه باطل مشهود بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: مردم امروز خبرهاي مربوط به جامعه سياسي صهيونيسم را بشنويد و فروپاشي آن را ببينيد، آمريکا امروز به فکر فرار و هزيمت آبرومندانه است، اما ما مي گوييم آمريکا در جايي که از مناره هاي مساجدش فرياد الله  اکبرسرداده مي شود جايي براي ماندن ندارد.

سلامي با بيان اينکه تاريخ اين کشور سرشار ازپيروزي است يادآور شد: هرجا ما با دشمنان مواجه شديم ، آن ها عقب مي نشستند، امروز دشمن افسرده، بي رمق و سرگردان اما زخمي و با کينه اي عميق به دنبال ضربه زدن به انقلاب است.

وي خاطر نشان کرد: دشمنان باورشان نمي شد ۴۴ سال اين ملت در يک مبارزه مستمر باقي بمانند و بعد از دهها سال اينگونه مقتدر بماند، دشمن عاجز، امروز به مشتي خيانتکار پناهنده به دشمن يعني کساني که شيرخوار دشمن هستند و از سينه او شير مي خورند و گاهي به زبان ما سخن مي گويند اما کلام دشمن را ترجمه مي کنند روي آورده و خيال مي کنند مي توانند قلب ها و مغزهاي مردم را کنترل کرده ، مردم را از نظامي که خودشان با خون شهيدانشان پرورش دادند جدا کنند.

سلامي گفت: پناهندگاني که با دشمن هم دست هستند دروغ مي گويند و دشمن را تحريک به تحريم ايران مي کنند تا دارو به بيماران ما نرسد و مردم را گرسنه نگه دارند اما اين خيال باطل است، مردم مي دانند منافقان، مشرکان و هم دستانشان اراجيف مي‌گويند خيرخواه ملت ما نيستند .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عنوان کرد: آرزوي ما اين است که در پيشگاه اين ملت قرباني و فدا شويم، تا ملت بماند و بدرخشد و زيبا و دل انگيز آرمان هايش را به پيش ببرد، اين ملت و اين کشور در حال قدرتمند شدن است و به زودي جز قدرت هاي بزرگ خواهيم بود، اين حقيقت در حال تجلي است.

سلامي يادآورشد:شهادت ثمري ابدي دارد، مرگ نيز آغاز حياتي جاودان و شکوه و عظمت انسان و پرکشيدن و به معراج رفتن تا عرش است، اين ملت با شهادت سعادت يافته است.

وي اظهار کرد: هرگز کسي در حال تعالي انقلاب خسته نمي شود و جهاد به ما روحيه مي دهد، ملتي که دشمني بزرگ دارد، بزرگ مي شود، منطق رويارويي با دشمنان بزرگ، قوي شدن عضلات اسلام است، هيچ عظمتي در عالم تصادفي به دست نمي آيد و براي يافتن آن بايد تلاش و مجاهدت کرد.

سردار سلامي در انتها از تلاش هاي شبانه روزي ميزبانان کنگره به ويژه نماينده ولي فقيه در استان، استاندار چهارمحال و بختياري، رئيس بسيج مستضعفين، فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) و همکارانشان و بسيجيان و ... قدرداني و تشکر کرد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html