پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251422
جامعه عشاير کشور در طول قرون متمادي پرچم دار افتخار و عزت ايران هستند
تاریخ انتشار : 1401/03/30 07:42:25
نمایش : 810
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور گفت: عشاير حامل افتخار و عزت در دوره هاي مختلف تاريخ براي ملت ايران و ميهنمان بودند، تقديم ۱۱ هزار شهيد سند گوياي اين سخن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور در آيين شب شعر شهداي جامعه عشايري کشور که با عنوان "شهداي ايل" نامگذاري شده است، با اشاره به اينکه شعر خواني ها بسيار غني بود اظهار کرد: اين برنامه به همت سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) و سردار اکبري و نماينده ولي فقيه در استان به خوبي اجرا شد، در اين بين نبايد از زحمات، استاندار استان غافل شد.

وي تصريح کرد: جامعه عشاير کشور در طول قرون متمادي پرچم دار افتخار و عزت ايران بوده است.
سردار سليماني ادامه داد: عشاير حامل افتخار و عزت در دوره هاي مختلف تاريخ براي ملت ايران و ميهنمان بودند، تقديم ۱۱ هزار شهيد سند گوياي اين سخن است.

وي اذعان داشت: همراهي با امام راحل از خرداد سال ۴۲  زماني که حکومت پهلوي به امام راحل فشار وارد و قصد تبعيد ايشان را داشتند از ديگر افتخارات عشاير است، روساي اين قبايل نامه اي به امام به صورت تلگراف ارسال کردند و متن نامه و پاسخ امام ثبت و ضبط است.

سليماني تشريح کرد: مفهوم اين نامه نگاري اين بود که عشاير آماده حمايت از رهبر و فداکاري در راه امام راحل هستند، امام در پاسخ به ايشان، عشاير را ذخاير انقلاب دانستند.

وي افزود: عشاير در کلام مقام معظم رهبري هم بارها بيان شده است، ايشان در سفر به استان ها در بين عشاير حاضر شده و از رشادت هاي آن ها سخن گفته اند.

سليماني خاطر نشان کرد: امروز در دوره اي هستيم که دشمنان اسلام جنگ ترکيبي برابر ايران به راه انداختند، در اين بين زبان شعر توسط شعرا مي تواند جهاد تبيين باشد.

وي با اشاره به شب شعر شهداي ايل گفت: همه سرايندگان مضامين هنرمندانه و هوشمندانه به شرايط موجود و مختصات ايران آگاهي دارد و نشان دهنده بصيرت عشاير است، ما در جهاد تبيين بايد از آن ها الگو گرفته تا ترفندهاي دشمن در فضاي مجازي و عمليات هاي رواني را خنثي کنيم.

سليماني بيان داشت: دشمنان ما آنچنان بي رحمانه بر ملت ايران مي تازند که با تمسک به پوچي ، نا اميدي و ياس را به ملت ايران القا مي کنند، در حالي که آينده کاملا روشن و مسير ملت ايران در شرايط سعودي قرار دارد، اما مشکلاتي هم در اين بين وجود دارد.

انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html