پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251400
شايسته‌سالاري و جواني در انتصابات مدنظر قرار گرفته است/ جذب ۷۵ درصد بودجه اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1401/03/07 18:26:52
نمایش : 892
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه انتصابات با نظر توسط کميته انتصابات انجام مي‌شود، گفت: شايسته‌سالاري و جواني در انتصابات مدنظر قرار گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز به شهرستان بروجن سفر کرد.
 
وي در حاشيه اين سفر و در بازديد از پروژه‌هاي عمراني اين شهرستان، از مرکز کنترل اورژانس ۱۱۵، کمربند شمال بروجن و پروژه ساخت مسکن اليهه بازديد به عمل آورد.
 
ديدار با ايثارگران و بازديد از تعدادي از پروژه‌هاي عمراني اين شهرستان از ديگر برنامه‌هاي سفر يک روزه استاندار چهارمحال و بختياري به بروجن است.
 
علي شهريارپور رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري در شوراي اداري شهرستان لردگان، اظهار کرد: اعتبارات اين شهرستان در سال ۱۴۰۰ به تفکيک منابع براساس اعتبارات استاني و ملي شامل ۵۹ ميليارد تومان اعتبارات استاني و ۶۹ ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان طرح‌هاي ملي و ساير منابع است.
 
وي افزود: منابع اعتباري که قرار است از سفر رياست جمهور به چهارمحال و بختياري تعلق بگيرد چشمگير و تاثيرگذار است.
 
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: تخصيص اعتبار براي بسياري از پروژه‌هاي نيمه‌تمام شهرستان بروجن در سفر رئيس جمهور ديده شده است.
 
شهريارپور عنوان کرد: احداث سد آقبلاغ، ساختمان پزشکي قانوني و انتقال خون، تکميل پارک بانوان، باند دوم محور شهرکرد_بروجن_لردگان، راه دسترسي بيمارستان بروجن، مرکز ارتقا مهارت آموزش و... ازمجله طرح‌هاي پيشنهادي در سفر رئيس جمهور هستند.
 
وي با اشاره به اينکه روند تصويب پروژه‌هاي امسال همچون سال‌هاي قبل نخواهد بود، گفت: در اين راستا پروژه‌هايي که باعث رشد شاخص‌هاي اقتصادي و توليد مي‌شوند مورد توجه قرار مي‌گيرند.
 
در ادامه اين شورا حسينعلي مقصودي مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ کيلومتر محور شهرکرد_بروجن در محدوده شهرهاي فرادنبه و سفيد دشت به بهره‌برداري رسيد.
 
وي افزود: قطعه ورودي فرادنبه و خروجي سفيددشت باقي مانده بود که در روزهاي گذشته پيمانکار براي اين منظور مشخص شد.
 
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري با اشاره به پروژه مسکن ملي در شهرستان بروجن، ادامه داد: مقرر است طي چهار سال حدود يک هزار و ۷۴۱ واحد مسکوني در اين شهرستان احداث شود.
 
مقصودي عنوان کرد: ثبت نام از متقاضيان در ۶ مرحله صورت گرفت و ۱۳ هزار و ۶۹۵ نفر متقاضي ثبت نام کردند، از اين تعداد ۵ هزار و ۹۴۴ نفر حائز شرايط اعلام شدند و با توجه به شرط سکونت براي متقاضيان ۳ هزار و ۱۰۴ نفر تاييد نهايي دريافت کردند، همچنين ۲ هزار و ۸۹۱ نفر افتتاح حساب و يک هزار و ۸۹۰ نفر نيز واريز وجه داشتند.

در انتهاي اين شورا غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به اينکه سالروز آزادسازي خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: در عمليات بيت‌المقدس، خرمشهر سربلند و بدون دادن هيچ امتيازي به دشمن، آزاد شد.
 
وي با اشاره به اينکه خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها، تلاش براي نجات، رشد و توسعه اقتصاد، حفظ استقلال و تماميت ارضي و... همگي از مصدايق فتح خرمشرها هستند، افزود: مديران و مسؤولان در انجام موارد ذکر شده بايد همچون سرباز در ميدان عمل کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: رزمندگان در عمليات آزادسازي خرمشهر از جان خود گذشتند، اين شهر به يک دژ نفوذناپذير تبديل شده بود، اما با ايثار رزمندگان اين شهر با دشواري‌هاي فراوان آزاد شد.
 
حيدري وحدت و انسجام بين مردم و مسئولان را رمز موفقيت در انجام امورات دانست و عنوان کرد: نجات اقتصاد کشور در دستور کار دولت سيزدهم قرار دارد و دولت براي اجراي هرچه بهتر اجرا کردن طرح مردمي‌سازي و عادلانه کردن يارانه‌ها نيازمند حمايت و همکاري مردم دارد.
 
وي با بيان اينکه رئيس‌جمهور به‌دنبال کسب محبوبيت نبود، گفت: همين ديدگاه وي باعث شد تا براي نجات اقتصاد کشور، آبروي خود را به ميدان آورد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مسئولان مشکلات را به يکديگر پاس ندهند و به وظايف خود عمل کنند، بيان کرد: تلاش خود را براي خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ايم چراکه بايد وعده‌ها عملياتي شود، مسئولان وعده‌اي ندهند که توان اجراي آن را ندارند.
 
حيدري افزود: براي حل مشکلات اين محله در شهرکرد، مانور خدمت در حال انجام است، مي‌توان اين اقدام جهادي را به شهرک الهيه تعميم بدهيم، امکانات و ماشين‌آلات تمام دستگاه‌هاي اجرايي براي حل مشکلات منظريه به‌کار گرفته شده است، حل مشکلات شهرک الهيه فورا در دستور کار مسئولان شهرستاني قرار بگيرد.
 
وي تاکيد کرد: ۷۵ درصد بودجه اختصاص يافته به چهارمحال و بختياري در ۱۴۰۰ جذب شده است و اکنون بايد تمرکز بر جذب بودجه ۱۴۰۱ باشد.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه انتصابات با نظر توسط کميته انتصابات انجام مي‌شود، ادامه داد: شايسته‌سالاري و جواني در انتصابات مدنظر قرار گرفته است. 
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html