پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251397
سعيدي: بعيد است که نتوانيم تاييديه آئين‌نامه انتخاباتي را از IOC بگيريم/ زمان دقيق پرداخت بودجه فدراسيون‌ها مشخص نيست
تاریخ انتشار : 1401/03/04 09:03:47
نمایش : 922
دبيرکل کميته ملي المپيک گفت: زمان پرداخت اولين مرحله بورسيه ورزشکاران و ۷ درصد بودجه فدراسيون‌ها هنوز مشخص نيست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ کيکاووس سعيدي، دبيرکل کميته ملي المپيک پيرامون زمان ثبت‌نام از کانديداهاي انتخابات اظهار داشت: تلاش مي‌کنيم که بين ۱۵ تا ۲۰ تير ثبت‌نام از کانديداها را آغاز کنيم چون ۴۵ روز قبل از زمان تعيين‌شده بايد ثبت‌نام‌ها آغاز شود. سريعاً دستورالعمل را که تأييديه مجمع دارد، به IOC مي‌فرستيم و تلاش مي‌کنيم تا قبل از ۱۵ تير تأييديه IOC را هم داشته باشيم و براساس آن ثبت‌نام‌ها را  انجام دهيم.

دبيرکل کميته ملي المپيک درباره اين که اگر تا ۱۵ تير تأييديه آيين‌نامه برگزاري انتخابات از سوي IOC ارسال نشود، تکليف ثبت‌نام‌ها و برگزاري انتخابات چه مي‌شود، بيان داشت: بعيد مي‌دانم نتوانيم تأييديه را بگيريم. ما با توجه به نظر مجمع، پاسخ قانع‌کننده‌اي به کميته بين‌المللي المپيک مي‌دهيم و  تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا تأييديه را بگيريم.
 
سعيدي در مورد راي دادن برخي از اعضا عنوان داشت: اين مجمع مشورتي بود. از طرفي هيئت اجرايي خودش مي‌توانست تاريخ برگزاري انتخابات را تعيين کند، اما خواست ۲ تاريخ را در مجمع به شور بگذارد و با مشورت مجمع، تاريخ برگزاري انتخابات را مشخص کند. بنابراين چون اين مجمع مشورتي بوده، مشکلي ايجاد نمي‌کند اما در مجمع انتخاباتي فقط کساني که حق رأي دارند مي‌توانند رأي بدهند.
 
وي درباره زمان مجدد سفر دبيرکل شوراي المپيک آسيا به ايران خاطرنشان ساخت: قرار است با دفتر معاونت رئيس جمهور هماهنگ کنيم و هر زمان فرصت ملاقات فراهم شد، دبيرکل شوراي المپيک آسيا به ايران بيايد. حسين المسلم اعلام کرد مشکلي ندارد و هر زمان که باشد به ايران سفر مي‌کند.
 
سعيدي در مورد زمان پرداخت اولين مرحله بورسيه ورزشکاران و ۷ درصد بودجه فدراسيون‌ها نيز تصريح داشت: هنوز زمان دقيق پرداخت مشخص نيست و گزارش عملکرد را از فدراسيون‌ها مي‌گيريم که آن را براي المپيک سوليداريتي ارسال شود تا بتوانيم مجوز اولين پرداخت بابت بورسيه‌ها را بگيريم.
 
دبيرکل کميته ملي المپيک تاکيد داشت: در مورد پرداخت بودجه فدراسيون‌ها نيز بنا داريم ۷ درصد ديگر از بودجه را در خرداد پرداخت کنيم تا پرداختي کميته ملي المپيک به فدراسيون‌ها در ۳ ماه اول سال به ۵۰ درصد برسد. البته در حال حاضر اولويت ما خريد ارز است و بايد يک ميليون يورو ارز تهيه کنيم که هزينه آن ۳۰ ميليارد تومان مي‌شود. 
 
سعيدي در پايان گفت: ما خريد البسه و هزينه پرواز کاروان را هم داريم. البته پرداخت ۷ درصد به فدراسيون‌ها هم مصوبه هيئت اجرايي داشته و در دستور کار قرار دارد. به محض اينکه دريافتي از خزانه‌داري داشته باشيم، بودجه فدراسيون‌ها را پرداخت خواهيم کرد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html