پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251393
خرمشهر امروز غلبه بر فقر است
تاریخ انتشار : 1401/03/04 08:26:57
نمایش : 1088
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، گفت: کالاهاي يارانه‌اي ايران به کشورهاي همسايه قاچاق مي‌شد به همين دليل رئيس جمهور از آبروي خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز; غلامعلي حيدري  در آيين نکوداشت نقش آفرينان عمليات بيت المقدس در چهارمحال و بختياري، با اشاره به همه سختي‌ها در آزادسازي خرمشهر از عمليات رواني دشمن تا اقدامات خصمانه ستون پنج، اظهار کرد: اراده معنوي رزمندگان بر تمام ماديات غلبه کرد و ايران توانست در سه مرحله خرمشهر را آزاد کند و ۱۹ هزار اسير عراقي بگيرد.
 
وي افزود: رزمندگان سرداران و پرچمداران جهاد تببين مدنظر مقام معظم رهبري هستند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: در شرايطي که کشور در حال جنگ بود برخي افراد خودفروخته با صدور بيانيه‌هاي مختلف آب به آسياب دشمن مي‌ريختند.
 
حيدري عنوان کرد: کوبيدن پايگاه‌هاي عين‌الاسد، پايگاه‌هاي اسرائيل، اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران، سر خم نکردن در برابر ابرقدرت‌ها، عبور از سختي‌ها و تحريم‌هاي ناجوانمردانه و... همگي فتح خرمشهرها است.
 
وي با اشاره به اينکه رئيس جمهور به دنبال نجات اقتصاد ايران است اين در حالي است که پيش از اين عده‌اي با اين مهم سياسي رفتار کردند، خاطرنشان کرد: اقتصاد به گونه اي شده است که تنها عده‌اي خاص از آن بهره‌مند مي‌شوند و بايد اين روند اصلاح شود.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، اضافه کرد: کالاهاي يارانه‌اي ايران به کشورهاي همسايه قاچاق مي‌شد به همين دليل رئيس جمهور از آبروي خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.
 
حيدري با تاکيد بر اينکه در بالاترين سطح مشکلات استان پيگيري مي‌شود، بيان کرد: تلاش براي اختصاص ۲ هزار ميليارد تومان براي راه‌آهن، فعال‌سازي فرودگاه، تصويب ۲ هزار ميليارد تومان براي پيشبرد کشاورزي، تبديل کشاورزي سنتي به مدرن و توسعه کشت گلخانه‌اي و... ازجمله اين پيگيري‌ها هستند.
 
وي تاکيد کرد: قرارگاه امام حسن (ع) مشترکا با دولت و سپاه پاسداران تشکيل شده است و وظيفه آن آبرساني به روستاها، راه روستايي، آسفالت، مسکن، آبخيزداري و... است.
 
ياسر پيرعلي رئيس دانشگاه شهرکرد در آيين نکوداشت نقش آفرينان عمليات بيت المقدس در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: نگاهم به‌عنوان يک معلم دانشگاه به آزادسازي خرمشهر اين است که يک جنگ موفق و يک نخبگي در مديريت جنگ بود.
 
وي افزود: بايد جنايت‌هاي رخ داده از سوي رژيم بعث عراق در خرمشهر را حفظ مي‌کرديم تا براي آيندگان باقي مي‌ماند.
 
رئيس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اينکه در دانشگاه شهرکرد ۱۳۴ نفر ايثارگر اعم از فرزندان شهدا و رزمندگان حضور دارند، ادامه داد: يک کتاب از نقش آفرينان دانشگاه در دفاع مقدس تهيه و تدوين شده است.
 
پيرعلي عنوان کرد: رسالت دانشگاه شهرکرد تربيت نسلي است که براي آينده نظام نقش آفرين باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html