پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251372
"طرح جهش توليد دانش بنيان"پس از رفع ابهامات بار ديگر در شوراي نگهبان بررسي مي شود/ يک قدم مانده به حذف امضاهاي طلايي و از بين رفتن رانت و فساد
تاریخ انتشار : 1401/02/12
نمایش : 686
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت:طرح جهش توليد دانش بنيان پس از رفع ابهامات و ايرادات امروز ۱۱ ارديبهشت در مجلس شوراي اسلامي پس از راي گيري تصويب و براي بررسي و ابلاغ مجدد به شوراي نگهبان تقديم شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شيوا قاسمي پور عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره طرح جهش توليد دانش بنيان گفت: با توجه به اصلاحات به عمل آمده و رفع بسياري از ابهامات و ايرادات اين طرح ، امروز ۱۱ ارديبهشت در صحن علني مجلس راي گيري و تصويب شد.


وي افزود: اين مصوبه براي بررسي نهايي تقديم شوراي نگهبان شد که در صورت تاييد از سوي اين نهاد مراحل پاياني اين طرح کليد مي خورد.


عضو کميسيون آموزش و تحقيقات ادامه داد: اين طرح در راستاي تحقق شعار سال و رفع دغدغه مقام معظم رهبري،حذف امضاهاي طلايي و از بين رفتن رانت و فساد قرار دارد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html