پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251357
استاندار و مسئولين در راستاي احقاق حق مردم استان سرسوزني کوتاه نمي آيند
تاریخ انتشار : 1401/02/06 09:41:00
نمایش : 884
محسن حسين‌ميرزايي، سرپرست معاونت سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استاندار و مسئولين در راستاي احقاق حق مردم استان سرسوزني کوتاه نخواهند آمد و در آينده اي نزدکي خبرهاي خوبي در خصوص آب اطلاع رساني مي شود.
به گزارش  پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ محسن حسين‌ميرزايي، سرپرست معاونت سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه اظهار کرد: سياست اصلي و اساسي  استانداري  تعامل صد درصد با رسانه ها و مطبوعات است.

وي با اشاره به اينکه مجموعه استانداري از نقد دلسوزانه، آگاهانه و سازنده استقبال مي‌کند خاطر نشان کرد:  هيچ مديري نبايد جلوي نقد سازنده رسانه‌ها را بگيرد ما بايد در استان به يک باور و اعتقاد برسيم.

حسين ميرزايي با اشاره به اينکه همه ما در استان از يک خانواده هستيم و رسانه‌ها مي‌توانند کمک کنند تا وحدت و وفاق در تمام استان موج بزند بيان داشت:  رسانه‌ها نقش فاخري در اميدافزايي در جامعه دارند تا وحدت و اميد در جامعه ما نهادينه شود. 

وي بيان داشت: تشکيل جبهه‌هاي مختلف و حمله به يکديگر در استان را يک آسيب جدي است، ما در استان اعضاي يک خانواده‌ايم و بايد بتوانيم مشکلات استان را با هم دلي و وحدت بين خودمان حل کنيم.

حسين ميرزايي به تلاش شبانه روزي استاندار اشاره کرد و گفت: استاندا براي پيشرفت و توسعه استان تلاش شبانه روزي دارد و در روزهاي تعطيل نيز مشغول خدمت به مردم  هستند.

حسين‌ميرزايي در خصوص مسئله آب نيز گفت: استاندار و مسئولين در راستاي احقاق حق مردم استان سرسوزني کوتاه نخواهند آمد و در آينده اي نزدکي خبرهاي خوبي در خصوص آب اطلاع رساني مي شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html