پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251352
ضرورت شناسايي و برخورد با روند نگران کننده حملات تروريستي و تکفيري عليه ملت افغانستان
تاریخ انتشار : 1401/02/04 09:28:15
نمایش : 1029
در پي تکرار وقوع انفجارهاي تروريستي جنايت‌بار در مدارس و مساجد مناطق مختلف افغانستان، رئيس‌جمهور در پيامي نسبت به گسترش تهديدها عليه ملت افغانستان و ملت‌هاي منطقه هشدار داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آيت‌الله سيدابراهيم رئيسي با صدور پيامي ضمن محکوميت شديد انفجارهاي تروريستي اخير در افغانستان، بر ضرورت تامين امنيت همه مردم افغانستان بخصوص امنيت کامل آنها در مدارس، مساجد و مراکز مذهبي تاکيد کرد.

رييس شوراي عالي امنيت ملي همچنين با تاکيد بر مسئوليت حاکمان افغانستان در شناسايي و مجازات تروريست‌‎هاي عامل حملات اخير، اعلام کرد که جمهوري اسلامي ايران آمادگي همکاري و بکارگيري همه امکانات خود براي مقابله با تهديد تروريسم تکفيري و جلوگيري از تکرار اين فجايع را دارد و همچنين آماده است که در حوزه درماني نيز به مجروحان اين حملات تروريستي کمک هاي برادرانه خود را ارائه دهد.

در روزهاي گذشته تروريست‌ها در چندين انفجار ناجوانمردانه به مدارس، مساجد و صفوف نمازگزاران روزه‌دار در استان‌هاي مختلف افغانستان از جمله کابل، مزارشريف و قندوز شمار چشمگيري از مسلمانان شيعه و سني از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشيدند.

انتهاي پيام/ 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html